וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדרגה אחת מעל אלוהים: סטיבן ספילברג מקבל הכי הרבה תודות בטקס האוסקר

21.2.2015 / 7:42

מחקר שבחן את 1,396 נאומי התודה שניתנו לאורך השנים על ידי הזוכים בטקס, מצא כי לא פחות מחמישה בני תמותה עברו את אלוהים בכמות התודות

סטיבן שפילברג. Frazer Harrison, GettyImages
לייק א בוס/GettyImages, Frazer Harrison

טקס האוסקר ה-87 ייערך בלילה שבין ראשון לשני ובו נזכה לצפות במספר לא מבוטל של נאומי זכייה. אנשי הקולנוע הנרגשים ששמם ייקרא כשהמעטפה תיפתח, יעלו לבמה נרגשים ויודו להורים, למשפחה, לבני הזוג, לילדים, לכוחות עליונים...וככל הנראה גם לסטיבן ספילברג.

מחקר שערך אתר Vocativ ניתח לאחרונה את 1,396 נאומי הניצחון שניתנו במהלך ההיסטוריה של הטקס היוקרתי. מן הניתוח עולה שלא פחות מחמישה אנשים בהוליווד נמצאים בחשיבות גדולה יותר בסדר העדיפויות מאשר אלוהים. במקום החמישי (22 תודות) נמצא הבמאי והמפיק פיטר ג'קסון ("שר הטבעות", "ההוביט"), ג'ורג' לוקאס רביעי עם 23 תודות, ג'יימס קמרון זכה לקבל תודה 28 פעמים לאורך ההיסטוריה. במקום השני נמצא מפיק העל ואחד האנשים החזקים ביותר בתעשיית הקולנוע ההוליוודית, הארווי ויינשטיין, לא פחות מ-34 פעמים ציינו זוכים שונים את שמו כשהודו על מזלם הטוב.

מעל כולם ובפער גדול עומד סטיבן ספילברג. הבמאי והמפיק האגדי הוביל לא מעט צוותי אפקטים, עיצוב הפקה, איפור וכמובן שחקנים אל הפודיום. משם הם הודו לו 42 פעמים. אלוהים עצמו נמצא, כאמור, רק במקום השישי. 16 זוכים בחרו להוקיר לו תודה לאורך השנים. מקורות תודה נפוצים נוספים הם האקדמיה (43 אחוז מהזוכים) וכמובן אמא ואבא (28 אחוז מהזוכים).

הנה משחק שתייה שיעביר את השעות הארוכות של הטקס הקרוב: שוט בכל פעם שמישהו מודה לאיש והאגדה, הסטיבן והספילברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully