וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים לטיילור סוויפט: "אל תגיעי להופעה בישראל"

21.2.2015 / 13:27

בעקבות השמועות על מגעים בין מפיקים ישראלים לנציגיה של הזמרת בנוגע להופעה אפשרית בישראל, מפצירים נציגי החרם הפלסטיני בסוויפט להימנע מהגעה לתחומי הקו הירוק

אימג'בנק GettyImages

תנועת החרם הפלסטינית פועלת כדי למנוע את הופעתה האפשרית של טיילור סוויפט בישראל. לאחרונה נפוצו שמועות על מגעים בין מפיקים ישראלים לנציגיה של סוויפט, ככל הנראה הזמרת המצליחה ביותר בשנה האחרונה, בנוגע לאפשרות שסבב ההופעות העולמי שלה יכלול גם הופעה בישראל. כפי שקרה כמעט בכל הפעמים הקודמות שבהן אמנים בינלאומיים שקלו להופיע בישראל, פנו גם הפעם הגופים הפלסטיניים לאנשיה של סוויפט במטרה למנוע ממנה להגיע.

"בדיוק כמו במאבק העולמי נגד האפרטהייד בדרום אפריקה, הציפייה מאמנים היא לא לחצות את הגבול", הסביר ראמה קודאימי, חבר השלוחה האמריקאית של תנועת החרם, לדיילי ביסט. "טיילור סוויפט צריכה לעמוד בצד הנכון של ההיסטוריה ולסרב להופיע בישראל, צעד שישלח מסר ברור שלא יכולים להיות עסקים עם מדינת אפרטהייד שמבצעת פשעי מלחמה, כמו הרג של 500 ילדים פלסטינים בעזה במהלך הקיץ האחרון".

חשוב להדגיש שסיכום רשמי על הופעה של סוויפט בישראל עדיין לא הושג, ועם זאת מדובר בהמשך ישיר לקו שבו נקטו הפלסטינים בקמפיין "סודה סטרים" של סקרלט ג'והנסון, ובהופעות של ריהאנה ושל "הרולינג סטונס" בישראל. "1989", אלבומה החמישי של סוויפט, נמכר ביותר מ-4 מיליון עותקים בארה"ב בלבד, ונחשב לאלבום המצליח ביותר של השנה החולפת. סיבוב ההופעות צפוי להתחיל בטוקיו במאי הקרוב ולהמשך עד דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully