וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר בניון בהתבטאות חריפה: "השמאל בישראל הוא השטן"

21.2.2015 / 22:28

הזמר פרסם הערב (שבת) סטטוס חריף במיוחד בעמוד הפייסבוק שלו, בו קרא לעוקביו "להילחם בשטן של השמאל עם הנשק השנוא עליו ביותר: אהבה"

עמיר בניון. ענת לוי,
עוד סערה לפתניאון/ענת לוי

עליית מדרגה משמעותית חלה בסוף השבוע האחרון בכל הנוגע לרטוריקה סביב מערכת הבחירות. אחרי שביום חמישי התבטא אביב גפן בחריפות במהלך המופע לרגל 20 שנה למועדון רוקסן, כשטען ש"צריך לשלוח את ביבי קיבינימט", מתבטא היום גם עמיר בניון במילים קשות כנגד השמאל בישראל.

"שבוע טוב לכולם, זה לא סוד שהשטן עושה את פרפוריו האחרונים במים לפני טביעתו", פתח בניון בפוסט שכתב הערב (שבת) בעמוד הפייסבוק שלו, "לכן הוא משתולל בכל כוחו ואיבריו להרע. כאדם המנסה בכל כוחו ואיבריו לא לטבוע. הפרפורים האחרונים האלה בעיקר מתבטאים לצערי בשנאה התהומית שהשמאל בישראל שונא את אחיו היהודים, ובהשקעה הכל כך כבדה שהם משקיעים כדי שלא ישאר כאן זכר, לא ליהדות ולא ליהודים."

בהמשך דבריו יצא בניון גם כנגד התקשורת ובית הדין הגבוה לצדק על "חברותם הטבעית עם השמאל" כדבריו. "הכוחות המשולבים" החוברים לשמאל באופן טבעי (כמו בג"ץ והתקשורת על קצה המזלג) עושים זאת היום באופן ברור גלוי וגס. העם איבד את אמונו "בנושאי דגלי השנאה", באלה שהכחדתם של העם היהודי כל כך חשובה להם. לכן אחים ואחיות (לא אני לא מסיונר אמריקני שחור), אנא מכם, בדחילו ורחימו אני מבקש מכל מי שאכפת לו מאהבת ישראל ומאהבת העם היהודי והמדינה היהודית, שיעשה כל שביכולתו לנצח את השטן עם הנשק השנוא עליו ביותר והוא "אהבה". להפיץ אהבת הארץ והעם. אהבת אחים והיהדות. בכל אופן שתמצאו לנכון, על ידי כל כלי שרת שיכול לשרת את המטרה".

"סליחה אם אני נשמע כמי שעברה עליו דעתו", סיכם הזמר את דבריו, "אבל אני באמת דואג ומקווה שגם לפחות חלק מכם. שבוע טוב, בשורות טובות וכמו שאמר הרבי מלובביץ' עליו השלום: "אור קטן של אהבה דוחה חושך גדול".

סופה – עמיר בניון.
"פרפוריו האחרונים של השטן". עמיר בניון

זוהי לא הפעם הראשונה שבה מתבטא בניון במילים קשות כנגד השמאל בישראל. בחודש נובמבר האחרון פירסם הזמר שיר חדש בעמוד הפייסבוק שלו, "אחמד אוהב ישראל". השיר עורר סערה ציבורית בשל הביטויים החריפים ששולבו בו, ביניהם: "חלאה כפויית טובה" ו-"אתקע לך סכין מושג, אני אירה לך בגב".

בעקבות פרסום השיר בוטלה הגעתו של בניון למשכן הנשיא, שם אמור היה להופיע. במכתב שנשלח מטעם מנכ"ל בית הנשיא, הראל טובי, נטען כי בניון אינו רצוי בבית הנשיא בשל "אמירותיו בעת מתוחה ומסוכסכת זו, שאינן מסייעות, בלשון המעטה, להרגעת הרוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully