וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשמה במזג האוויר: צו מעצר הוצא לאלזה מ"לשבור את הקרח"

22.2.2015 / 10:11

גם השוטרים בקנטקי מצאו את עצמם נצורים בימים האחרונים בגלל סופת השלג הכבדה, ומצאו זמן להשתעשע בעמוד הפייסבוק שלהם. "החשודה בלונדינית, לובשת שמלה כחולה וידועה בנטייתה לפרוץ בשירת 'Let It Go'', נכתב בהודעת המעצר שהוצאה לכוכבת דיסני

לשבור את הקרח. AP
חמושה ומסוכנת. אלזה/AP

לא רק בישראל חוו בימים האחרונים את החורף במלוא עוצמתו, בחלקים מארה"ב התחוללו סופות עזות שהותירו אחריהן שלג בגובה שהגיע עד לשני מטרים. כתוצאה מהריתוק לבתים שנכפה על התושבים מצאו חלקם דרכים יצרתיות להעביר את הזמן. יש מי שהחליטו להמציא ספורט חדש ומסוכן שבו הם קופצים מחלון ביתם אל תוך השלג, וישנם גם מי שהחליטו למצוא את האחראית לכל המהומה.

מחלקת המשטרה המקומית של הארלן, קנטקי, פרסמה בסוף השבוע האחרון הודעה לציבור בפייסבוק ובה בקשה לסייע באיתורה של אלזה, הנסיכה המקוללת מ"לשבור את הקרח" שמקפיאה כל דבר עימו היא באה במגע. "החשודה היא בלונדינית, נראתה לאחרונה לובשת שמלה כחולה וידועה בנטייתה לפרוץ בשירת 'Let It Go'. כפי שניתן לראות ממזג האוויר, החשודה מסוכנת במיוחד. אין לנסות לתפוס אותה בעצמכם". הפוסט הפך ויראלי במהירות כשאלפי גולשים בחרו לשתף אותו.

הסטטוס המבודח של משטרת הארלן לווה בסטטוס נוסף שבו הבהירה המשטרה: "אנו מבקשים מכולם לנקוט בכל האמצעים כדי לשמור על עצמכם בטוחים וקרובים למקור חימום. הימנעו מהכבישים אלא אם כן מדובר במקרי חירום. היזהרו ועזרו לאחרים". גל הקור הכבד הגיע לארה"ב מאזור סיביר וכבר שבר את שיאי הטמפרטורה של כל הזמנים בקנטקי. השבוע נמדדו שם 22 מעלות מתחת לאפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully