וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזענות באוסקר? שון פן על במאי "בירדמן": "מי נתן לבן ז*** הזה גרין קארד?"

23.2.2015 / 9:54

בדיחה מוזרה שהשמיע השחקן/במאי לפני ההכרזה על הזוכה בפרס הסרט הטוב ביותר, גרמה לסערה ברשתות החברתיות והאשמות בגזענות. "לי ולשון יש חברות מאד קשוחה", הסביר אינאריטו, "לא מצאתי את זה פוגעני, זה היה קורע מצחוק"

שון פן בטקס האוסקר. GettyImages
בחירת מילים בעייתית/GettyImages

אחרי שלוש וחצי שעות של פרסים והתרגשות ורגע לפני סיומו של טקס האוסקר ה-87, פלט שון פן התבטאות חריגה באירועים הוליוודיים נוצצים. פן, זוכה שני פרסי אוסקר, נבחר להיות מי שיגיש את הפרס האחרון והחשוב ביותר של הערב: הסרט הטוב ביותר. כשהגיע רגע פתיחת המעטפה ניסה פן למשוך את המתח כשקרא שוב ושוב את הפתק בתוכה, ולבסוף הפטיר: "מי נתן לבן ז*** הזה גרין קארד?", כשהוא מכוון לבמאי הסרט הזוכה, "בירדמן" - אלחנדרו גונזלס אינאריטו המקסיקני.

אינאריטו ופן מכירים זה את זה מקרוב, אחרי שעבדו בעבר יחד על הסרט "21 גרם" (שהיה מועמד אף הוא לשני פרסי אוסקר). בעוד שפן ראה בהתבטאות בדיחה לא מזיקה, היו כמובן מי שמצאו אותה פוגענית ומיהרו לתקוף את השחקן והבמאי ברשתות החברתיות. אינאריטו עצמו מצא את כל העניין משעשע מאד: "זה היה קורע מצחוק", אמר בריאיון לווראייטי.

"לי ולשון יש חברות מאד קשוחה שרק חברים אמיתיים יכולים לשרוד", המשיך אינאריטו, "ביימתי אותו ב'21 גרם' וגם אז הוא השמיע מלא בדיחות … אני בעצמי ירדתי עליו עם כמה בדיחות קשות במיוחד, שלא אחשוף כאן". אם זה לא היה ברור עד עכשיו, הבהיר הבמאי: "לא מצאתי את זה פוגעני, זה היה מצחיק מאד".

בנאום הזכייה שלו חשף אינאריטו (בצחוק או שלא) שהוא לובש את התחתונים של מייקל קיטון מהסרט כסמל למזל טוב. "חבל שלא הייתי בעמדה אינטימית יותר כדי להוכיח את זה", התוודה אינאירטו. זה בסדר, אנחנו מאמינים לך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully