וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: שחקן "המתים המהלכים" אושפז בעקבות ניסיון התאבדות

24.2.2015 / 6:34

מרקיס מור, שהיה אנדרו בעונה השלישית של להיט הזומבים, נמצא מחוסר הכרה בביתו. בנוסף "המפץ הגדול" עושה מחווה לשחקנית המנוחה, שורת שינויים בפרס האמי פוגעת ב"כתום זה השחור החדש" ועוד חדשות טלוויזיה מארה"ב

המחווה של "המפץ הגדול" לאימא של וולוויץ שהלכה לעולמה (זהירות! ספוילר!)

מותה של קרול אן סוזי, השחקנית שגילמה בקולה את דבי וולוויץ, אמו של האוורד וולוויץ, בסדרה "המפץ הגדול" לא הותיר לתסריטאי התכנית ברירה. השבוע, הם נאלצו להרוג גם את דבי בפרק מרגש במיוחד בו האוורד מגלה שאמו נפטרה בשנתה במהלך חופשה בפלורידה. לדברי יוצרי התכנית, מותה של דבי יאפשר להאוורד לגדול ולהתפתח, והמוות ישפיע על ההתרחשויות בסדרה גם בהמשך העונה, ובמיוחד על קווי העלילה של האוורד וברנדט. לדבריהם, לא תיערך הלוויה לדבי כדי לא לגרום לסיפור להפוך לדרמטי ועצוב מדי.

תמונות ראשונות מהסט של העונה השנייה של "בלש אמיתי"

אחרי אינסוף שמועות על המשתתפים ועל עלילת העונה השנייה של דרמת המופת "בלש אמיתי", עכשיו מגיעות גם התמונות. בתמונות ראשונות מהסט ששוחררו השבוע, נראה קולין פארל בסצנה אינטנסיבית, כולל כלי נשק שלופים, עם טיילור קיטש. פארל מתהדר בשפם שילווה אותו גם בהמשך הסדרה. נעדרים מהתמונות: רייצ'ל מקאדמס ו-וינס ווהן שיופיעו אף הם בלהיט של HBO, שיעלה לשידור בקיץ הקרוב.

בלש אמיתי 2, קולין פארל, טיילור קיטש. טוויטר, צילום מסך
אולי עוד קיץ אנחנו ניפגש. קולין פארל וטיילור קיטש/צילום מסך, טוויטר
בלש אמיתי 2, קולין פארל, טיילור קיטש. טוויטר, צילום מסך
קולין פארל ושפם/צילום מסך, טוויטר
בלש אמיתי 2, קולין פארל, טיילור קיטש. טוויטר, צילום מסך
קולין פארל ושפם 2/צילום מסך, טוויטר

סטיבן קולבר יופיע בתפקיד אורח ב"פרויקט מינדי"

לאחר שהפתיע רבים השבוע עם המראה החדש והמזוקן שלו, אתרי הבידור מדווחים כי סטיבן קולבר יגיע להופעת אורח בסדרה "מינדי". בציוץ בחשבון הטוויטר של מינדי קיילינג נכתב כי קולבר יגלם את הכומר מייקל אודונל, ועדיין לא ברור כיצד בא לידי ביטוי הקשר שלו למינדי. תאריך שידור הפרק לא נמסר.

מינדי, סטיבן קולבר. טוויטר, צילום מסך
מינדי והאב מייקל אודונל/צילום מסך, טוויטר

שחקן "המתים המהלכים" אושפז לאחר ניסיון התאבדות

השחקן מרקיס מור, מי שגילם את דמותו של אנדרו במשך מספר פרקים בעונה השלישית של הסדרה "המתים המהלכים", אושפז בבית החולים לאחר שככל הנראה ניסה להתאבד. מור נמצא מחוסר הכרה בביתו שבלוס אנג'לס השבוע, הוא אושפז בבית החולים תחת השגחה פסיכיאטרית למשך 72 שעות ולאחר מכן שוחרר לביתו להתאוששות. ככל הנראה האבל שלו על מות סבתו הוא שהוביל לאירוע.

מור בסרטון שצילם למען עמותת צדקה של הסדרה

ג'ייסון ביגס לא יופיע בעונה הקרובה של "כתום זה השחור החדש"

ג'ייסון ביגס, מי שגילם את לארי בלום, ארוסה של פייפר בסדרה "כתום זה השחור החדש", אישר השבוע בריאיון כי הוא לא יופיע בעונתה השלישית של הסדרה. "הם לא מתמקדים בלארי כרגע", אמר ביגס. "לארי לא יהיה בעונה 3. אבל יש תמיד את האפשרות שהוא יוכל לחזור". לארי ופייפר נפרדו לאחר שפייפר חזרה לחברתה לשעבר אלכס ואס (לורה פריפון) בכלא.

היה שלום לארי

מפיק הסדרה "מחלקת גנים ונוף" מת ממנת יתר

האריס וויטלס, מפיק-שותף ותסריטאי הסדרה "מחלקת גנים ונוף" הלך השבוע לעולמו בגיל 30 בלבד. וויטלס נמצא בביתו על ידי העוזרת האישית שלו, לאחר שמת ככל הנראה ממנת יתר. כוכבת הסדרה איימי פוהלר ספדה לו במהלך נאום שנשאה בכנס "הקרן למען יתומים ברחבי העולם": "היום איבדתי חבר. איבדתי אדם יקר וצעיר בחיי, שנלחם בהתמכרות ומת", אמרה פוהלר והוסיפה: "אני חולקת זאת אתכם כיוון שחיים ומוות חיים כל כך קרוב זה לזה ואנחנו מהלכים על החבל הדק הזה בכל יום".

וויטלס מדבר בפודקאסט על ההתמודדות שלו עם סמים

שינויים בטקס פרסי האמי הקרוב יובילו להרבה סדרות מאוכזבות

בשבוע שעבר הודיעה האקדמיה לטלוויזיה על שינויים בהגדרת הקטגוריות לטקס פרסי האמי. מדובר בשינויים הדרמטיים ביותר שנעשו בטקס בשנים האחרונות, ובהם הגדלת מספר המועמדים לפרס הסדרה הטובה ביותר (קומדיה או דרמה) משישה מועמדים לשבעה, הגבלת המונח קומדיה לסדרות בנות חצי שעה בלבד או פחות, הגדרה מחדש של המונח מיני סדרה והפיכתו ל"סדרה מוגבלת" ופיצול קטגוריית תכנית הווראייטי הטובה ביותר לתכניות מערכונים ותכניות אירוח.

מדובר בניסיון הראשון של האקדמיה זה שנים לשרטט גבולות ברורים בין דרמה לקומדיה, שהיטשטשו בשנים האחרונות עם הופעתה של הקטגוריה השלישית – "דרמדיה" – שילוב בין דרמה לקומדיה. אבל יש מי שנפגעים מההגדרות החדשות: כך למשל הסדרות "כתום זה השחור החדש" ו"חסרי בושה", שהתמודדו עד כה בקטגוריית הקומדיה אולם משך כל פרק שלהן ארוך יותר מהנקבע בחוקים החדשים. לכן לא יוכלו להתמודד השנה בקטגוריה הזו אלא יאלצו להתמודד בקטגוריית הדרמה הקשה יותר.

בצד של המרוויחים נמצאת תכניתו של ג'ון אוליבר, שעם פיצול קטגוריית הווראייטי לא נותרה לה תחרות של ממש, והסדרה "טרנספרנט" שהודות למקום הנוסף ברשימת המועמדים בפרס הסדרה הטובה ביותר ופסילתה של "כתום זה השחור החדש", תוכל להתמודד בקטגוריית הקומדיה הטובה ביותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשויה להרוויח. "טרנספרנט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully