וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמש שוקעת: מתיו וויינר מספר על מה רומז הפוסטר החדש של "מד מן"

23.2.2015 / 18:46

הגיע הפוסטר החדש לחלקה השני לעונה של "מד מן", ואמנם בשנים קודמות הפוסטרים לא העידו הרבה על העונה עצמה, אבל הפעם מתיו וויינר חושף דבר או שניים על הרמזים החבויים בו. בנוסף טריילר חדש ונוסטלגי

אחרי שכבר נחשפו גלריית התמונות המרהיבה והטריילר הנהדר (ראו לינק מימין), כעת מגיע הפוסטר לחלקה השני של העונה השביעית והאחרונה של "מד מן". הפוסטרים של הסדרה תמיד היו מרהיבים אבל גם לא בהכרח אמרו משהו על העונה המתקרבת. כלומר, דון יושב במשרד המתמלא מים שמאיימים להטביע אותו (כמו בפוסטר העונה השלישית) - זו מטאפורה שנכונה לכל עונה.

אלא שהפעם מתיו וויינר הסכים לנדב למגזין 'Vulture' כמה תשובות בנוגע לרמזים המסתתרים בפוסטר. העובדה שדון יושב במכונית, למשל, מכוונת. וויינר מסביר: "זה נועד לומר לך שדון נוסע לאנשהו. ייתכן שהוא נוסע לעבודה, ייתכן שהוא נוסע מהעבודה, אבל אני מקווה שישנה תחושה קטנה של נהיגה נואשת".

באשר לשמש השוקעת מאחוריו, אלמנט שעשוי לחול הן על הסדרה המסתיימת והן על דמותו של דון עצמו, וויינר לא מספק מידע של ממש, וכך גם לא על העובדה שדון מביט במראה האחורית. מה שכן, וויינר מאשר משהו על העניבה, שבניגוד לפוסטרים של עונות קודמות היא רופפת ולא הדוקה. "הוא נראה מעט רגוע", אומר וויינר.

אולי אלה הן חדשות טובות לגורלו של דון דרייפר בסופה של הסדרה? נגלה החל מ-5 באפריל (בשידור צמוד כאן בארץ ב-HOT).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ויש גם טריילר נוסף שמשחק על הנוסטלגיה, כמו שדון דרייפר אוהב. למעשה הוא כולל את הפיץ' שלו בנושא מול חברת קודאק בסוף העונה הראשונה - מצגת הקרוסלה המופלאה - על רקע של תמונות וסצינות ממהלך כל הסדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • מד מן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully