וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כריסטינה אגילרה עושה חיקוי נפלא של בריטני ספירס

24.2.2015 / 10:33

הזמרת הגיעה לביקור בתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון והצטרפה למשחק חיקויים מוצלח במיוחד. בשיאו של המשחק קיבלה אגילרה את המשימה לחקות את הקולגה המפורסמת - וסיפקה ביצוע בלתי נשכח

טרנד החיקויים החדש בתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון כבר הציג כמה כישרונות גדולים, אבל אתמול (שני) נראה שכריסטינה אגילרה התעלתה על כולם. הזמרת הגיעה לריאיון בתוכנית והשתתפה במשחק עם פאלון בו השניים אמורים לבצע שירים רנדומליים שנבחרים על ידי המחשב, תוך כדי חיקוי של הזמרים שאמורים לבצע אותם.

אגילרה הראתה את יכולותיה כבר בניסיון הראשון כששרה את הג'ינגל של פרסומת מוכרת לקפה, תוך כדי חיקוי של שר. אחרי שפאלון הציג את הגרסה הלא פחות מצחיקה שלו לדיוויד בואי, הגיע הרגע שבו אגילרה התבקשה לחקות את חברתה למועדון "מיקי מאוס" ומי שניהלה איתה יחסי שנאה - אהבה לאורך השנים. הביצוע שלה לשיר הילדים "חזירון קטן" בקולה של ספירס היה כל כך טוב עד שהוא גרם לפאלון עצמו לקום על רגליו ולהריע.

בהמשך הספיקה הזמרת לחקות גם את שאקירה, אבל היה זה כמובן החיקוי של ספירס שהפך את הסרטון הזה לוויראלי במיוחד בשעות האחרונות ברשת. האם בריטני תבחר להגיב בחיקוי משל עצמה? קשה להאמין שפאלון יעמוד בפיתוי להציע לה את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully