וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפיל של ג'ים קארי משגע את טקס האוסקר הצ'כי

24.2.2015 / 16:16

מארגני "האריה הצ'כי", טקס האקדמיה הצ'כית לקולנוע, קיבלו פנייה ממי שהגדירו את עצמם כמקורביו של הכוכב ההוליוודי, והתבקשו לשמור על הגעתו בסוד. גם לאחר שצופים בטקס התלוננו שמדובר במתיחה, בטוחה מנחת האירוע: "מדובר בקארי האמיתי"

צילום מסך

אוי צ'כים, אתם כל כך חמודים, אנחנו קצת רוצים לאמץ אתכם. אם זה לא אפשרי, אז רק את חברי האקדמיה הצ'כית לקולנוע שנורא התרגשו השבוע. טקס פרסי "האריה הצ'כי", המקבילה המקומית לאוסקר, התקיים ביום שני האחרון במקביל לטקס ההוליוודי הנוצץ, ובמהלכו קמו הנוכחים באולם לכבוד ביקור מפתיע של לא אחר מאשר ג'ים קארי. הבעיה היא שקארי ככל הנראה בילה באותו זמן במסיבה בלוס אנג'לס או סתם עשה פרצופים מוזרים לעצמו בבית, והאיש שעלה לבמה היה מתחזה.

הכל החל מספר ימים לפני הטקס כש"מקורבים" לשחקן ההוליוודי פנו למארגנים וסיפרו שהוא נמצא בפראג. "אנשיו של קארי" הסבירו שיהיה זה כבוד גדול עבור הכוכב להשתתף באירוע, אך הפצירו במארגנים שלא לפרסם את העניין בגלל שיקולי אבטחה. וכך, בערב הגדול של האקדמיה, הוזמן קארי המזויף לבמה לקול תשואות הקהל ולעיני מיליוני צופים באירוע ששודר בטלוויזיה.

המתחזה של ג'ים קארי. יוטיוב, צילום מסך
הוא אפילו לא דומה!/צילום מסך, יוטיוב

החלק המשעשע באמת הוא שגם אחרי שהאיש עלה לבמה, אף אחד מהמארגנים לא הבחין שמדובר במתחזה. זה קרה רק אחרי שתלונות חוזרות ונשנות מצד צופים החלו להתקבל במשרדי האקדמיה. "ככל הנראה נפלנו קורבן למתיחה מתוחכמת במיוחד, אני מתנצל", אמר במאי הטקס, יאן סבראק.

סבראק ניצל מבושה גדולה יותר, משפט שאי אפשר לומר על מנחת הטקס. "כמובן שזה היה ג'ים קארי האמיתי", התפלאה לוסי ליבורנה על השאלה שהופנתה אליה בסיומו, "ידעתי שהוא עומד להגיע, אבל לא מה הוא מתכוון לעשות על הבמה. ההופעה שלו הייתה קצרה מאד ולאנשים לא היה מספיק זמן כדי לזהות אותו. שמעתי שיש אנשים שטוענים שמדובר במתחזה, אבל אני אומרת שלא, זה היה באמת הוא". חמודים, כבר אמרנו?

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ים קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully