וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר לאחר שאנס בחורה "בהשראת 'חמישים גוונים של אפור'"

24.2.2015 / 16:34

מוחמד חוסיין, סטודנט מאוניברסיטת אילינוי בשיקגו, נעצר לאחר שמכרה התלוננה שאנס אותו. בעת המעצר סיפר חוסיין לשוטרים כי השניים שחזרו סצנות מהדרמה האירוטית המצליחה

יח"צ - חד פעמי

תקרית אלימה נוספת הקשורה ל"חמישים גוונים של אפור": מוחמד חוסיין, סטודנט בן 19 מאוניברסיטת אילינוי בשיקגו, נעצר בסוף השבוע לאחר שמכרה התלוננה כי אנס אותה. חוסיין הובא להארכת מעצר וסכום הערבות לשחרורו נקבע על חצי מיליון דולר.

לפי התביעה, חוסיין וידידתו הגיעו לחדרו במעונות ושם ביקש חוסיין מהידידה להתפשט ולהישאר לבושה בחזייה ובתחתונים בלבד. חוסיין קשר את ידיה ורגליה של ידידתו בעזרת חגורה, כיסה את עיניה ותחב עניבה לפיה. לאחר מכן חוסיין החל להצליף בידידה בחגורה. בשלב מסוים התלוננה הידידה כי הוא מכאיב לה והחלה לבכות אולם חוסיין, כך לפי התביעה, התעלם ממנה ואף חבט בה באגרופיו.

חוסיין לא הסתפק באלימות הזו ואנס את ידידתו בזמן שביקשה ממנו להפסיק. לאחר התקרית הגיע שותפו של חוסיין למעונות והידידה שיתפה אותו במה שהתרחש, ברחה מהמקום והתקשרה למשטרה.

בזמן שהשוטרים עצרו את חוסיין, סיפר להם הסטודנט כי הוא והידידה ניסו לשחזר סצנות מ"חמישים גוונים של אפור". נימוק זה, כאמור, לא שכנע את השופט שהשאיר את חוסיין, סטודנט למופת וחבר בנבחרת הטריאתלון לפי עורכת דינו, במעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully