וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ג'יימי דורנן עומד לעזוב את סדרת "חמישים גוונים של אפור"?

25.2.2015 / 9:25

על פי דיווח במגזין רכילות באוסטרליה, השחקן שגילם את כריסטיאן גריי בדרמה הארוטית ביקש לעזוב לאחר שאשתו חשה שלא בנוח עם סצנות הסקס המפורשות בכיכובו. מן ההפקה נמסר: "עדיין לא התחייבנו בכלל לסרט המשך"

יח"צ - חד פעמי

החדשות הטובות מבחינת הדרמה הארוטית ששיגעה את העולם? היא עושה כסף מטורף. שבועיים בלבד אחרי שהופץ לבתי הקולנוע ברחבי העולם, עומדת שורת הרווח של "חמישים גוונים של אפור" על 411 מיליון דולר (פי עשרה מעלות ההפקה של הסרט). המבקרים, כצפוי, ממש לא התלהבו מאיכותו של הרומן האסור בין כריסטיאן גריי לאנסטסיה סטיל, אבל זה מעולם לא מנע מסרט המשך לצאת לדרך. הבעיה היא שהתפתחויות מדאיגות אחרות דווקא משבשות מאד את ההכנות ל"חמישים גוונים של אופל".

ג'יימי דורנן, שגילם את מר גריי בסרט, עשוי לנטוש את התפקיד הנחשב ולהותיר את ההפקה בלי הכוכב הראשי שלה. מגזין הרכילות האוסטרלי NW מדווח שדורנן בן ה-32 ביקש לעזוב לאחר שסצנות הסקס הרבות בסרט, אותן חלק עם דקוטה ג'ונסון, גרמו לאשתו, אמיליה וורנר, לחוש שלא בנוח. וורנר לא צפתה בסרט, אך הסערה התקשורתית שעורר סביבו הצליחה להגיע גם אליה. "ג'יימי היה בטוח שהסרט הזה יזניק את קריירת המשחק שלו", סיפר מקורב לשחקן למגזין, "הוא ניסה להבהיר לאמיליה ששום דבר ביניהם לא ישתנה בעקבות זאת, אבל בינתיים הוא הפך למושא התשוקה של נשים מכל העולם."

מעדותו של המקורב עולה עוד סוגיה שמקרבת את דורנן להחלטה לנטוש. על פי גרסתו דורנן וג'ונסטון אינם סובלים זה את זה, והשחקן הרגיש מתוסכל על סט הצילומים מכיוון שהכימיה ביניהם לא עבדה. התגובה של מפיקי הסרט לפרשה לא מוסיפה הרבה שקט למי שמצפים לסרט נוסף. "כל דיווחי העיתונות בשלב זה מורכבים מספקולציות בלבד, שכן האולפנים עדיין לא התחייבו כלל לסרט המשך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כימיה לא הייתה שם, מתברר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוהי לא הפרשה הבעייתית היחידה שמרחפת מעל ההפקה הארוטית בימים אלה. דיווח באתר וראייטי בשבוע האחרון חשף מתח גדול בין הבמאית, סם טיילור-ג'ונסון לבין סופרת הטרילוגיה הארוטית שעליה מתבססים הסרטים, אי. אל. ג'יימס. על פי הדיווח ג'יימס הביעה מורת רוח רבה על ההחלטה לצנזר ולחתוך החוצה מן הסרט כמה מהסצנות הסוערות שהופיעו בספר. הוויכוחים בין השתיים הגיעו לטונים גבוהים במיוחד על הסט (כחלק מעבודה של ג'יימס כיועצת שותפה לתסריט), וכעת דורשת הסופרת שליטה מלאה בכתיבת התסריט לסרט הבא. אולפני יוניברסל מתנגדים בשלב זה לדרישה, וג'ונסון הבהירה שתעזוב אם תתקבל בעתיד.

כך או אחרת, הדברים לא נראים אופטימיים כרגע מבחינת "חמישים גוונים של אפור". אם הקשיים בהפקה יימשכו, ייתכן שהסרט הבא יצטרך להדחות בשנה אחת לפחות, ולא לצאת לאקרנים ביום הוולנטיין הבא, כפי שתוכנן בתחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully