וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: וויל סמית מאבד את הקסם רשמית

1.3.2015 / 11:45

הסרט החדש של מי שהיה פעם הכוכב הגדול ביותר בתעשייה התברג אמנם למקום הראשון בטבלה, אך מדובר בפתיחה השנייה הכי גרועה בקריירה של סמית. במקביל ממשיך "צלף אמריקאי" בדרכו הבטוחה להפוך לסרט הרווחי של השנה

יח"צ - חד פעמי

האם וויל סמית מאבד את זה? במשך שנים וויל סמית היה טוען רציני לתואר כוכב הקולנוע הגדול בעולם. הוא בחר את הסרטים שלו היטב, והם היו הצלחות מסחריות גדולות, כמעט בלי יוצא מהכלל. לא רק סרטי אקשן; גם כשהוא הופיע בדרמה ("המרדף לאושר") או בקומדיה רומנטית ("היץ'"), הסרטים שלו הכניסו מאות מיליוני דולרים. אבל כוכבו של הנסיך המדליק דעך קצת לאחרונה. אם את הכשלון המביך "העולם שאחרי" אפשר היה לראות כמעידה חד פעמית, ואת הופעת האורח הביזארית ב"אגדת החורף" הכושל כאנקדוטה תמוהה, עכשיו, אחרי "פוקוס" כבר צריך להתחיל להתרגל לכך שסמית הוא כבר לא כל כך גדול.

המותחן-הקומי-הרומנטי הזה, שבו סמית מככב לצד מרגו רובי ("הזאב מוול סטריט") הוא לא כישלון – והוא מחזיק במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות האמריקאית השבוע – אבל הוא גם לא מרשים קופתית: הסרט הכניס בסוף השבוע כ-20 מיליון דולר. מה שהיה מכובד בהחלט עבור כמעט כל אחד אחר, הוא אכזבה עבור וויל סמית: זאת אחת הפתיחות הגרועות ביותר בקריירה שלו. מאז 2001, היה רק סרט אחד בכיכובו שפתח עם סכום נמוך יותר.

"חמישים גוונים של אפור" ו"קינגסמן" כבר בני שלושה שבועות, והשבוע התחולל מהפך קטן ביניהם: "קינגסמן", שלרוב מוציא את הקהל מרוצה, עקף את "חמישים גוונים" – שהתחיל גבוה גבוה, אבל צנח במהירות אדירה כשלכולם התברר שבעצם אין מה לראות כאן. "קינגסמן" נמצא במקום השני השבוע, עם כ-11 מיליון דולר – טיפה יותר מ"גוונים".

רק מעט נמוך יותר נמצא סרט חדש נוסף: "The Lazarus Effect", סרט אימה בכיכובה של אוליביה וויילד. הסרט זכה לתגובות איומות מהקהל ומהמבקרים, וההכנסות שלו בסוף השבוע – כ-9 מיליון דולר – גם הן חלשות, ובכל זאת הסרט הזול להפקה (כ-5 מיליון דולר) לא יירשם כאכזבה גדולה מדי מבחינה מסחרית.

טקס האוסקר, שנערך בתחילת השבוע, כמעט שלא השפיע על הטבלה. "צלף אמריקאי", הסרט המצליח (בהפרש עצום) מבין המועמדים, יצא מהטקס בלי אף פרס משמעותי, מה שלא מפריע לו להמשיך בדרכו להפוך לסרט המצליח ביותר של 2014 (הכנסותיו עד כה בארצות הברית בלבד עומדות על 330 מיליון דולר). מלבדו, הסרט היחיד מבין המועמדים בקטגוריות הראשיות הוא "עדיין אליס" שזיכה את ג'וליאן מור בפרס השחקנית הטובה ביותר. הפצת הסרט הורחבה השבוע, והוא הגיע למקום התשיעי בטבלה השבועית, עם הכנסות של כ-2.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully