וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורין היל חוזרת להופעה בישראל

2.3.2015 / 7:07

לורין היל מגיעה שוב להופעה בישראל, ב-7 במאי באמפי ההופעות החדש בראשון לציון, Live Park. היא תבצע שירים מהרפרטואר שלה, של הפוג'יז ושל בוב מארלי

מלכת הסול וההיפ הופ, לורין היל, מגיעה להופעה בישראל ב-7 במאי 2015 באמפי ההופעות החדש בראשון לציון, Live Park, בליווי להקת נגנים מוכשרים וזמרות ליווי תבצע היל שירים מהרפרטואר שלה, של הפוג'יז ובוב מארלי שכבר מזמן הפכו לקלאסיקות במוזיקה העולמית.

8 שנים עברו מאז הופיעה היל לראשונה בישראל וכעת שבה להופיע בפני מעריציה. היל, מהיוצרות הבולטות ביותר ומובילה אמיתית של הז'אנר, זוכת חמישה פרסי גראמי, התחילה את דרכה כבר בשנת 1988 כשחברה לשני מוזיקאים צעירים, וויקלאף ז'אן ופרז מישל וביחד הקימו את להקת הפוג'יז. השנים הראשונות לא היו קלות עבור הלהקה הצעירה והיל המשיכה להתמקד בלימודי משחק באוניברסיטת קולומביה ואף הופיעה בכמה תפקידים קטנים בסרטים כולל תפקיד זכור לטובה ב"נזירות בלוז 2" לצד וופי גולדברג, עד שהגיעה 1996 והכל השתנה.

הפוג'יז שחררו לעולם את אלבום המופת "The Score" שכלל להיטי ענק ובראשו הסינגל "Ready Or Not". האלבום נמכר במיליוני עותקים ברחבי העולם וחברי הלהקה הפכו לסופרסטארים בן לילה, במיוחד היל בעלת הקול המלטף והסטייל שלא ניתן היה להתעלם ממנו.

שנתיים אחרי כן הגיע השיא החדש והאישי שהיווה את נקודת המפנה השנייה והחשובה בקריירה של היל, אלבום הסולו הנפלא "The Miseducation of Lauryn Hill" יצא וזכה לתשבחות מצד המבקרים וכלי התקשורת, עם להיטים שהמיסו את מיליוני המעריצים והמעריצות בעולם כמו "That Thing" או "To Zion", האלבום מכר למעלה מ-18 מיליון עותקים וזיכה את היל בחמישה פרסי גראמי ובהם אלבום השנה, פריצת השנה ואלבום ה-R&B של השנה.

היל נשואה לרוהן מארלי, שחקן פוטבול לשעבר, מפיק מוזיקלי בהווה ובנו של בוב מארלי ומתחזקת יחד עם רוהן משפחה עם ששה ילדים. אחד מהם הוא כמובן ציון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

את היל מביאה לארץ קבוצת זאפה.
לרכישת כרטיסים החל ממחר (שלישי) ב-18:00: זאפה 9080* www.zappa-club.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully