וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביר, גנב, קוסם והלוויה: קטע מהסרט "החבורה האחרונה"

3.3.2015 / 0:00

מבוך ענק הוקם לצילומי סרט הפנטזיה הקומי "החבורה האחרונה" של אביתר חלימי ומתן בלומנבלט, העוסק באביר, קוסם וגנב היוצאים למסע בעקבות ההלוויה של אויב ילדותם. צפו בקטע מהסרט

יח"צ - חד פעמי

"החבורה האחרונה" הוא סרט פנטזיה קומי מבית היוצר של אביתר חלימי ("ץ סופית") ומתן בלומנבלט ("הו לא", "ץ סופית"). העלילה מספרת על שלושה אנשים זרים שחלקו בעבר חבורה בבית הספר היסודי, ויום אחד מקבלים הזמנה מפתיעה למסע ההלוויה של אויב הילדות המושבע שלהם. האירוע המשמח מפגיש בין השלושה, שהם אביר, גנב וקוסם לא יוצלח, והם מנסים לעלות על עקבותיו של מסע ההלוויה, כל אחד מסיבותיו שלו.

בהצצה למעלה תוכלו לראות סצנה שבה ירמי (הגנב), הנמצא במנוסה מהאינטרפול, מפליל את איתמר (האביר) על מנת לנער מעליו את האינטרפול ולהצליח להגיע למסע ההלוויה.

אביתר חלימי ביים את הסרט, יצר את המוזיקה עבורו וגם כתב את התסריט ביחד עם מתן בלומנבלט. הפיקו יהונתן שובלי, עדי הורוביץ' וגל גינוסר, ומשחקים בו עידן ברקאי, יהונתן פורת, תומר יעקבצ'ק, צליל-חן זקס ועומר משל. "הסרט הזה התחיל לפני יותר משלוש שנים כפרויקט הגמר שלי במכללת ספיר, אבל ברגע שהרשות השניה החליטה לעזור לממן אותו, הוא הפך להיות משהו קצת יותר גדול מזה", אומר חלימי. "הרעיון לבנות מבוך ענקי התחיל בכלל כי פחדנו שירד גשם, מה שיאלץ אותנו לדחות את ההפקה בחודשיים, אז שינינו את התסריט כך שהדמויות ילכו במבוך מקורה. ואז גילינו שזה לוקח שנה ומשהו לתכנן ולבנות אותו. רצינו לעשות משהו שידבר לאנשים כמותנו, הדמויות בסרט שלנו הן דמויות 'ימי הביינימיות', אבל ההיסטוריה שלהן היא ההיסטוריה של חנונים כמותנו, שנולדו בשנות השמונים וגדלו על משחקי מחשב כמו גולדן אקס או יומו של הטנטקל. לפחות לפי ההקרנות הקודמות של הסרט, נראה שהצלחנו לעשות את זה בלי לאבד את שאר הקהל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבוך בסרט "החבורה האחרונה" של אביתר חלימי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני חושב שלא עושים פה מספיק סרטים שמציתים את הדמיון, שלא לדבר על ממש סרטי פנטזיה, וזה חבל", מוסיף חלימי, "כי דווקא אנחנו ממש צריכים את האסקפיזם הזה. במקרה זה גם הרשות השנייה וגם סינמטק תל-אביב הראו שהם מוכנים לתת צ'אנס גם לקומדיות צבעוניות ומטופשות שלא ממש עוסקות בכיבוש, ואני מקווה שאם יגיע מספיק קהל נראה עוד כאלה".

הסרט "החבורה האחרונה" יוקרן השבוע ביום רביעי (4 במרץ) וביום שבת (7 במרץ) בסינמטק תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully