וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הטראש משתלם - החוזה המטורף של משפחת קרדשיאן

3.3.2015 / 0:00

דקוטה ג'ונסון מצליחה להרתיח את האמריקאים עם מערכון על דאעש, קונאן אובראיין מנסה להתחיל עם גברים בגריינדר, והרופאים שיוציאו עליכם את כל העצבים. חדשות הטלוויזיה מארה"ב

מערכון של "Saturday Night Live" על דאעש מעורר סערה

לאחר שלפני כשבועיים דיבר כל עולם הבידור על תכנית הספיישל לרגל 40 שנים לתכנית המערכונים "Saturday Night Live", נראה שחברי המערכת מסרבים לרדת מהכותרות. מנחת התכנית השבוע הייתה דקוטה ג'ונסון, כוכבת "חמישים גוונים של אפור", שהשתתפה במערכון שבמרכזו ארגון הטרור הרצחני דאעש. במערכון נראית ג'ונסון מצטרפת לשורות הארגון.

כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, היה מי שלא אהב את הרעיון. גולשים רבים חשבו שהמערכון בו נראית ג'ונסון נפרדת מאביה, בדומה לסצנות האמריקאיות של סטודנטים שנפרדים מהוריהם כשהם הולכים לקולג', היה חסר רגישות, ופנו לטוויטר: "לא יכול להיות. מערכון על דאעש? כמו ללכת לקולג'? כשכל כך הרבה אנשים נחטפים ונרצחים? מושחת", כתב אחד הגולשים. גולש אחר הוסיף: "ראיתי עכשיו את הפרק האחרון שלי של SNL. הם עושים בדיחות על דאעש וזה גורם לי להקיא!".

"Uptown Funk" פוגש את "אחוזת דאונטון"

אחרי גרסאות שונות ומשונות שהציפו את הרשת, חבורת "Collage Humor" רצתה גם ושחררה השבוע גרסה משלה לשיר "Uptown Funk", הפעם בסגנון "אחוזת דאונטון". אז האם אצילים בריטיים סנובים יכולים גם להיות מגניבים לרגע? תשפטו בעצמכם.

מה קרה כשקונאן אובראיין הצטרף ל"גריינדר"?

קונאן אובראיין התלהב מההצלחה של ההתנסות באפליקציית הדייטים "טינדר", והחליט לנסות את הגרסה הגאה והסליזית שלה – "גריינדר". כדי לעזור לו להכיר את האפליקציה והמשתמשים בה, גייס אובראיין את אושיית הרשת בילי אייכנר. צפו בקונאן מנסה לפלרטט עם גברים מסוקסים.

CSI ינסו לשבור שיא עולמי

יום רביעי הקרוב, ה-4 במרץ, הוכרז על ידי רשת CBS כ"יום CSI העולמי", זאת בניסיון לשבור את שיא גינס ל"משדר הדרמה הטלוויזיונית הסימולטני הגדול ביותר בעולם", לרגל חגיגות 15 שנים למותג סדרות CSI והשקתה של סדרת הבת החדשה "CSI: Cyber". במסגרת הניסיון לשבור את השיא, ישודר הפרק "Kitty", ששודר לראשונה באפריל 2014 ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם בשעה 19:00 בערב. הפרק היווה את הבסיס להקמתה של יחידת הסייבר המוצגת בסדרת הבת החדשה בכיכובה של פטרישיה ארקט.

למה כל כך הרבה רופאים מקללים אצל ג'ימי קימל?

ג'ימי קימל החליט לצאת נגד הורים שלא מחסנים את ילדיהם, ולאחר מונולוג משכנע מצדו בתכניתו השבוע, הזמין כמה רופאים זועמים לסרטון שלא ישאיר אצלכם שום ספקות: תחסנו את הילדים שלכם, או שלא תפנו לעולם לרופא. תוסיפו כמה קללות עסיסיות מצד רופאים מכובדים בחלוקים ויש לכם להיט ויראלי.

משפחת קרדשיאן חוזרת לארבע שנים נוספות בעלות של 100 מיליון דולר

הודעה חשובה למעריצי משפחת קרדשיאן: המשפחה הראשונה של הריאליטי חוזרת לשלוש עונות נוספות, לאחר שערוץ E חתם עמם השבוע על חוזה חדש בעלות מוערכת של לא פחות מ-100 מיליון דולרים. העונה העשירית של הסדרה תעלה לשידור ב-15 במרץ.

משפחת קרדשיאן, לנה דל ריי. אינסטגרם, צילום מסך
100 מיליון דולר בייביז/צילום מסך, אינסטגרם

"המדריך לרוצח" חודשה לעונה נוספת

עוד בטרם הסתיימה העונה הראשונה שלה, הצליחה "המדריך לרוצח" לשבות לבבות בקרב צופים ומבקרים כאחד, שסברו שסדרת המתח מצליחה לספק את הסחורה. לכן, איש לא הופתע כאשר השבוע, במקביל לשידור פרק הסיום של העונה הראשונה, הודיעה רשת ABC על חידושה של הסדרה בכיכובה של ויולה דיוויס לעונה נוספת שתעלה לשידור בסתיו הקרוב.

דין קיין, סופרמן של שנות ה-90, לוהק לסדרה "סופרגירל"

הסדרה "סופרגירל" מבית CBS ליהקה השבוע שני בוגרים של מותג סדרות סופרמן – דין קיין והלן סלייטר. סלייטר גילמה את סופרגירל בסרט משנת 1984, ואילו קיין היה ידוע בזכות תפקידו כסופרמן בסדרה "לואיס וקלארק" בשנות ה-90. עדיין לא ידוע איזה תפקיד יגלמו השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully