וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקליפ לסינגל החדש של האולטראס

3.3.2015 / 0:00

להקת האולטראס חוזרת עם "הגשמים והרוחות", סינגל ראשון בדרך לאלבום שני, בהפקה מוזיקלית של אייל ליאון קצב. הלהקה מחברת לראשונה בין היפ הופ לרוק גיטרות. צפו

יח"צ - חד פעמי

להקת האולטראס, שהתחבבה על חיילים ותיכוניסטים בארץ, חוזרת עם סינגל ראשון בדרך לאלבום שני - "הגשמים והרוחות".

גם בשנה האחרונה גרפה הלהקה כל תואר אפשרי עליו התחרתה בקרב קהל צעיר, ייצגה את ישראל בטקס ה EMA-MTV, כבשה את רחבות המועדונים, ניפצה את יוטיוב עם מליוני צפיות, הופיעה בכל מקום בארץ והרקידה עשרות אלפי חיילים ובני נוער, וחברה לשיתוף פעולה מוצלח בהרכב הסופרגרופ שסיפק את הלהיטים "שיר אהבה בשבילך", "רציתי להגיד לך תודה" ו"נמס ממך".

הסינגל החדש "הגשמים והרוחות", שמשתתף בו פן השותף גם לכתיבת השיר, מייצג את ההתבגרות המוזיקלית של הלהקה, את הניסיון המקצועי שצברה ואת החוויות שאספו חבריה בדרכם הארוכה כהרכב. בעזרתו של המפיק המוסיקלי אייל ליאון קצב (שלום חנוך, ירמי קפלן, ריטה, דנה ברגר ועוד) מחברים האולטראס בפעם הראשונה בין ההיפ הופ והראפ שאפיינו אותם באלבומם הראשון לבין רוק גיטרות מחוספס יותר. הטקסט מתאר מערכת יחסים זוגית מנקודת מבטו של כל אחד מחברי הלהקה, כשבסופו של דבר מתלכדות שלוש נקודות המבט לסיפור אחד.

"הייתה לנו שנה מדהימה", מסרה הלהקה. "מכל עשייה מקצועית שלנו אנחנו לומדים וגדלים. הקהל הנדיר שלנו מתבגר אתנו, ואוהב את השירים החדשים, להם נחשפו בחודשים האחרונים בהופעות. אין עונג גדול מהחוויה שאנחנו עוברים מדי ערב, כשהקהל שר איתנו בהתלהבות את השירים המוכרים, ומאזין בשקט ומתרגש מהשירים החדשים. באלבום השני שלנו ארזנו את הלב והנשמה מתוך הצמיחה שחווינו. מדהים כמה זה מרגש".

  • עוד באותו נושא:
  • האולטראס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully