וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון סטיוארט על קבלת נתניהו בקונגרס: "המין האוראלי הארוך ביותר שקיבל יהודי"

4.3.2015 / 9:50

מנחה ה"דיילי שואו" סיכם את נאומו של ראש הממשלה בקונגרס עם שורה של עקיצות לרפובליקנים, לרשת CNN וגם לאובמה עצמו. "הוא קנה לנתניהו כפפות כדי שלא יכאב לו להכות אותו בפרצוף"

צילום מסך

אחרי הפרשנים והפוליטיקאים, הגיע זמנם של הסטנדאפיסטים להגיב לנאומו של בנימין נתניהו בקונגרס. ג'ון סטיוארט קיבל את ההזדמנות הראשונה לעשות זאת ב"דיילי שואו", ששודרה אמש (שלישי). כדרכו בקודש, סטיוארט לא ריחם על אף אחד מהצדדים השותפים לחגיגה סביב הנאום, בעיקר בכל הקשור לפוליטיקאים האמריקאים וליהודים.

"בנימין נתניהו נאם היום בפני הקונגרס במסגרת המסורת היהודית המוכרת "אדוני הנשיא, קפוצלנו". זה היה פסטיבל של עלבונות", פתח סטיוארט. "נתניהו הגיע כדי להסביר לקונגרס שלנו מדוע הנשיא שלנו לא צריך לנהל משא ומתן על נשק גרעיני עם איראן. למרות שהוא נמצא שבועיים לפני בחירות, הוא לא רק ניצל את הקונגרס שלנו לקמפיין המושקע ביותר שנעשה מעולם - הוא גם טען שעשה זאת למען כל היהודים. אפילו אלו שאינם רוצים בכך. בגלל שהיהודים האלה טועים".

אחרי שהשתעשע גם על חשבונה של רשת CNN, עבר סטיוארט לבחון כיצד הממשל האמריקאי יגיב לנאום. "רוצים לדעת כמה ישראל חזקה? ראש הממשלה מגיע לכאן כדי להכות את אובמה בפרצוף, והתגובה של הנשיא היא: 'זה בסדר, אני רוצה שכולם יידעו שקניתי לו כפפות כדי שהוא לא יכאיב לעצמו ביד'". בהמשך הגיע סטיוארט לנאום עצמו וגם כאן לא נרשמו שום מעצורים.

"אלוהים, זה היה נאום 'מצב האומה' שהרפובליקנים רצו לשמוע, מועבר על ידי האיש שהם רוצים שיהיה להם", אמר סטיוארט, לפני שהזכיר שנתניהו השמיע את אותן אזהרות גורליות 19 שנים קודם לכן. בנוסף הזכיר סטיוארט ריאיון של נתניהו מ-2002 בו טען שהפלתו של סאדאם חוסיין תוביל ליציבות באזור. "נתניהו סיכם את נאומו וזה היה שוב הזמן לעשר דקות של תשואות", סיכם המנחה, "בין אם נתניהו השיג את מטרתו וחיבל בהסכם עם אירן, או רק העמיק את הקרע בין ארה"ב לישראל, דבר אחד בטוח: התגובה שקיבל הייתה באופן גורף המציצה הארוכה ביותר שיהודי קיבל אי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully