וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה יהיה אכז - חכו לזה - רי: ככה נראית המשכורת השנתית של בארני סטינסון

4.3.2015 / 13:23

גולש ב-Reddit החליט לצלול לעומק האובססיה של כוכב "איך פגשתי את אמא" עם חליפות. כשמגיעים לכמות הכוללת של החליפות ומכפילים אותה בעלות הממוצעת של חליפה אחת, מגיעים להרבה מאד כסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הצהרת ההון שלך?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור אם זה הקור או סתם שיעמום, אבל נראה שמעריצי הסיטקומים עובדים בשבועות האחרונים שעות נוספות כדי לספק לנו מידע חסר כל חשיבות, אבל כל כך מעניין. אחרי שגולש ב-Reddit גילה כמה כסף חייב ג'ואי לצ'נדלר ב"חברים", החליט גולש נוסף באתר לצלול לחידה חשובה לא פחות: כמה כסף הרוויח בארני סטינסון במה שזה לא יהיה שהוא עבד בו לאורך 9 עונות.

אנחנו יודעים שכוכב "איך פגשתי את אמא" עשה משהו בבנק, ברור לנו שהחליפות ואורח החיים הראוותני לא באים בזול, ועדיין הסכום הסופי ידהים גם אתכם. המשתמש Sir-Zeph's חזר אל פרק 19 בעונה התשיעית, שם נראה בארני רגע לפני חתונתו כשהוא נע בין שני חדרים עמוסים בחליפות ומתקשה להחליט במה לבחור. בחדר אחד נראו 7 שורות של 15 חליפות. בהנחה שגם החדר השני הכיל את אותה הכמות, כמות החליפות שבארני מחזיק ברשותו עומדת על 210.

בפרק 15 של העונה הראשונה מסופר שבארני החל ללבוש חליפות כבר ב-1998, כלומר 15 שנים לפני חתונתו. בחישוב מהיר זה אומר שמדי שנה הוא רוכש 14 חליפות בממוצע. בפרק 16 של עונה 1 לוקח בארני את מרשל לתופר האישי שלו כדי לייצר עבורו חליפה בשווי 4,000 דולרים. בהנחה שזהו גם המחיר שבארני משלם, מדובר בסכום של 56,000 דולרים בשנה מוצעת.

בשכלול סך כל התאונות (חליפות שנקרעו), התרומות והרכישות של חליפות שצוינו בסגרה, מגיע המספר הכולל של החליפות ל-275. על פי החישוב הזה השכר של בארני עומד על 1,173,312 דולר. זה כמובן לא כולל דייטים, דרינקים ומנויים לערוצים שהשתיקה יפה להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully