וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טיילור סוויפט מגשימה חלום לחולת סרטן סופנית בת 4

4.3.2015 / 15:01

הזמרת שוחחה בשיחת וידאו עם ג'יילין סלינאס, שסובלת מגידול סרטני בראשה, לאחר ששמעה כי חלומה הוא לרקוד איתה לצלילי "Shake It Off"

כפי שכבר אמרנו בעבר, טיילור סוויפט היא החיים. המעריצים של הזמרת בת ה-25 יודעים שהיא עשויה להפתיע אותם עם מתנות, מענקים ללימודים וגם לבקר אותם ברגעים קשים. בשנה שעברה ביקרה סוויפט נער בן 6 חולה לוקמיה בבית חולים בבוסטון, ושרה איתו בחמידות אין קץ את "We Are Never Getting Back Together", ובמקרה אחר הצטרפה לדואט עם חולה לוקמיה ברוד איילנד ל"Someone Like You" של אדל. המחווה האחרונה שלה למעריצה חולה הייתה מרגשת לא פחות, ואולי גם העצובה מכולן.

ג'יילין סלינאס בת ה-4 אובחנה לפני מספר חודשים עם מחלת סרטן סופנית. הרופאים שכנעו את הוריה למצות עד כמה שניתן את החודשים שנותרו לה כדי לעשות את כל הדברים שחלמה עליהם. אחת המשימות המרכזיות ברשימה של ג'יילין הייתה לרקוד עם טיילור סוויפט לצלילי "Shake It Off" האהוב עליה. ביום שני קיבלה המעריצה הקטנה את מבוקשה כשסוויפט התקשרה אליה בשיחת וידאו.

על אף שסלינאס חשה לא בטוב באותו ערב, היא שוחחה עם סוויפט במשך כ-20 דקות. "את נראית יפהפייה", אמרה סוויפט, "בדיוק כמו בתמונות שלך". אמה של סלינאס סיפרה שהשיחה חיזקה אותה בערב לא קל והודתה מקרב לב לזמרת. "האמת היא שאנחנו הרבה יותר שמחים שניתנה לנו האפשרות", סיפרה סוויפט, "לא היה אדם אחד ברכב שבו נסעתי באותו זמן שלא בכה ביחד איתי".

ואם הסיפור הזה לא מספיק כדי לשכנע אתכם בסגולות הרפואיות של טיילור סוויפט, התינוקת הזאת תספק לכם את כל ההוכחות שתצטרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully