וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריסון פורד נפצע בהתרסקות מטוס קל

6.3.2015 / 2:20

שחקן הקולנוע האריסון פורד נפצע הלילה (שישי) בהתרסקות מטוס קל בסנטה מוניקה. הוא פונה לבית חולים סמוך לאחר שסבל מחתכים בראשו

הריסון פורד. Michael Buckner, GettyImages
פורד/GettyImages, Michael Buckner

שחקן הקולנוע האריסון פורד פונה לבית חולים לאחר שנפצע בהתרסקות מטוס קל בסנטה מוניקה. לאחר ההתרסקות מצבו הבריאותי של פורד, שהטיס את המטוס, לא היה ברור ובתקשורת היו דיווחים סותרים על מצבו. לצד עדי ראייה שנכחו במקום וסיפרו כי פורד, שהיה האדם היחיד על המטוס, פונה במצב קריטי, דיווחו מקורות נוספים כי פורד היה בהכרה בזמן שפונה לבית החולים וכי מצבו יציב. ככל הנראה פורד סבל מחתכים בראשו.

"אנו יכולים לאשר כי התרסק מטוס אשר נשא גבר בגילאי 65-70. הוא פונה לבית חולים מקומי במצב יציב... התאונה התרחשה בשל כשל טכני במטוס", מסרו ממשטרת לוס אנג'לס. בני משפתחו של פורד מסרו לתקשורת כי הוא "בסדר" וכי הוא סובל מחתכים בראשו בלבד. מאוחר יותר מסרה הסוכנת של פורד הצהרה רשמית: "האריסון הטיס מטוס וינטג' ממלחמת העולם השנייה. לאחר ההמראה המטוס סבל מכשל טכני. להאריסון לא היתה כל ברירה אלא לנחות נחיתת חירום. הוא נחבל וקיבל טיפול בבית חולים. פציעותיו אינן מסכנות חיים והוא צפוי להחלים".

פורד, בן 72, כיכב בין השאר בסדרות הסרטים "אינדיאנה ג'ונס" ו"מלחמת הכוכבים". בקרוב נראה אותו בפרק החדש של "מלחמת הכוכבים" והשבוע פורסם גם שהוא יצטלם בקרוב להמשכון של "בלייד ראנר".

זו אינה התרסקות המטוס הראשונה שחווה פורד, בעל רישיון טיסה אזרחי. בשנת 2000 התרסק מטוס קל שפורד היה אחד מנוסעיו ובשנת 1999 התרסק מסוק שהטיס פורד בעצמו.

(עדכון אחרון: יום שישי, 6 במרץ, 7:55)

צוותי ההצלה במקום ההתרסקות:

האזינו להאריסון פורד מבקש סיוע לאחר שמתגלה הכשל הטכני:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully