וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישים גוונים של קריפר: הפארודיה הקוריאנית שאתם חייבים לראות

9.3.2015 / 10:55

חברי הצוות של הגרסה הקוריאנית ל"סאטרדיי נייב לייב", הציגו את הגרסה שלהם לטריילר המוכר של הדרמה הארוטית. אחרי שכל המתח המיני הוצא החוצה, נותרנו עם מטרידן נודניק ובחורה מעוצבנת

לא, אנחנו לא מוכנים עדיין לשחרר את חגיגות "חמישים גוונים של אפור". איך אפשר להפסיק כשיש כל כך הרבה כיף מסביב? היו לנו מכות ויחסי מין במוזיאון ואפילו הופעת אורח של באטמן (שאנחנו עדיין מקווים שתהפוך לסרט בפני עצמה), ועכשיו הגיע גם תורם של "סאטרדיי נייט לייב קוריאה" להביא את הגרסה שלהם לטריילר הכל כך טחון של הדרמה הארוטית.

זה בסדר, אתם יכולים לקחת שנייה להתפעל מהעובדה של קוריאה הדרומית יש גרסה משל עצמה לSNL. מה שעוד יותר מפתיע הוא שהמערכונים שלהם ממש לא נופלים ברמתם בהשוואה למקור. הפרודיה שלהם מוציאה את המתח המיני בכל הקשור ליחסים בין אנסטסיה סטיל וכריסטיאן גריי, ומשאירה אותנו עם בחור עשיר וקריפי במיוחד.

ובזמן שהעולם צוחק, אולפני יוניברסל ממשיכים לחייך כל הדרך אל הבנק. אחרי קצת יותר מחודש על המסכים עומדת שורת הרווח של "חמישים גוונים" על 527 מיליון דולר ברחבי העולם. עם זאת, נכון להיום עדיין לא ברור אם ומתי נראה את סרט ההמשך, שנקלע על פי דיווחים שונים לקשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully