וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירדמן: צפו בפול ראד ניזון מפיו של גבר זר בשידור חי

9.3.2015 / 13:01

השחקן בן ה-45 השתתף אתמול (ראשון) בערב ההתרמה השנתי של קומדי סנטרל למען הלוקים באוטיזם. באחד משיאי הערב כרע ראד על הרצפה ובלע מנת עוף לעוס מפיו של משתתף מהקהל

ערוץ "קומדי סנטרל" ערך אמש (ראשון) את אירוע ההתרמה השנתי שלו לרווחת הלוקים באוטיזם "Night of Too Many Stars". במסגרת האירוע מוזמנים סלבריטאים, קומיקאים ואושיות בידור לשורה של מערכונים, משחקים ופעילויות עם הקהל באולם. אחד האירועים המדוברים של הערב היה "גלגל הראד" (Wheel of Rudd) שבמהלכו שני משתתפים מהקהל הוזמנו לסובב גלגל ועליו משימות מבישות וכואבות שונות, שיוכלו לבצע על השחקן והסטנדפיסט פול ראד.

אחת המשתתפות הגרילה את ההזדמנות לסטור לראד, משימה שדרשה מספר נסיונות עד לסטירה הראויה. משתתף אחר זכה בכבוד המפוקפק להאכיל את ראד משל היה ציפור. על עגלה הועמדו לרשותו שלושה מזונות לבחירה: כיסונים ממולאים, עוף צלוי שלם או קרקרים. מתוכם בחר המשתתף בעוף הצלוי אותו לעס עד לכדי עיסה שאותה ירק לפיו של ראד הכורע.

האירוע שמתקיים מאז 2006 גייס עד היום יותר מ-18 מיליון דולר. בין המשתתפים השנה נכחו גם: סטיב קארל, ג'ון אוליבר, שרה סילברמן, סטיב בושמי, אילנה גלזר, אדם סנדלר ועוד..

ממליצים לצפות על בטן ריקה ולוותר על העוף בארוחת השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully