וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הפאדיחה של הדוד ג'סי מ"צער גידול בנות"

10.3.2015 / 0:01

מה קורה כשאף אחד לא מזהה את ג'ון סטאמוס? מהו התפקיד החדש של אלק בולדווין? וגם - האם "משטרת האופנה" תצליח להתאושש מסקנדל הגראמי? כל חדשות הטלוויזיה של השבוע

האם ג'סי פינקמן יגיע להופעת אורח ב"סמוך על סול"?

הרבה השערות נזרקו לאוויר בחודשים האחרונים סביב סדרת הספין-אוף של "שובר שורות", "סמוך על סול". הרבה מעריצים הביעו שוב ושוב תקווה שהסדרה תכלול גם הופעות אורח מצד הדמויות האהובות מהסדרה האם, וולט וג'סי. השבוע, רמז ארון פול (מי שגילם את ג'סי פינקמן) על הופעת אורח אפשרית שלו בסדרה החדשה שהפכה בעצמה כבר ללהיט. "אנחנו תמיד נהנים מהדיון הזה, וינס (גיליגן, יוצר הסדרה – מ.ר.), אני, פיטר (גולד), הכותבים, אין לנו מושג כיצד זה יכול לקרות. אבל בתקווה שיום אחד זה יקרה", אמר בריאיון.

"הדוד ג'סי" ביקר בבית של "צער גידול בנות" - המעריצים לא שמו לב

למרות הישארותו בתודעה גם לאחר שהסתיימו להן שנות ה-90, ג'ון סטאמוס התאכזב השבוע ממעריצי "צער גידול בנות", התוכנית שעשתה לו את הקריירה. סטאמוס הגיע לבקר בבית האייקוני שהופיע בפתיח לסדרה (ובתוך הפרקים עצמם) בסן פרנסיסקו, מוקד עלייה לרגל לכל מי שגדל על הדוד ג'סי, הדוד ג'ואי והילדות הבלונדיניות. אלא שהמעריצים הצעירים היו כנראה נרגשים מידי מהמבנה הידוע, עד שכלל לא שמו לב שסטאמוס עומד ממש מאחוריהם. "בחיי, לצעירים האלה אין שמץ של מושג מה הם מפסידים", כתב סטיימוס בכיתוב התמונה שתיעדה את המקרה אותה העלה לאינסטגרם.

Boy, these youngsters have 0.0 idea what they're missing. #Fullhousehouse. #TURNAROUND.

A photo posted by John Stamos (@johnstamos) on

אלק בולדווין חוזר לטלוויזיה בתפקיד ראש עיריית ניו יורק

הוא בקושי הספיק לעזוב וכבר הוא חוזר: אלק בולדווין חוזר לטלוויזיה באופן רשמי. כוכב "רוק 30" לשעבר, ישתתף בסדרה חדשה של רשת HBO בתור "מפתח נדל"ן מיליארדר, נדבן ואיש החברה הגבוהה, בעל תיאבון לנשים ועבר אפל" שהופך להיות ראש עיריית ניו יורק. "הוא טראמפ בלי המטען, בלומברג, אבל דמוקרטי, ג'ורג' סורוס אם הוא היה בעסקי הנדל"ן", פירט בולדווין. הסדרה תוארה על ידי יוצריה כ"פחות אפלה מ'בית הקלפים'" וכ"משעשעת כמו הפרקים הקלילים יותר של 'הסופרנוס'". אז בקיצור, ג'ק דונגי ראש העיר?

אלק בולדווין. Jason Merritt, GettyImages
הו, הא, מי זה בא. בולדווין/GettyImages, Jason Merritt

פרומו ראשון לעונה החדשה של "Veep"

רשת HBO שחררה השבוע פרומו ראשון לעונה החדשה, רביעית במספר של הקומדיה "Veep" בכיכובה של ג'וליה לואי דרייפוס הנהדרת שחוזרת כנשיאת ארה"ב שבכלל לא ידעה שהיא כזו. העונה החדשה תפציע ב-12 באפריל.

סקנדל "משטרת האופנה" נמשך: האם ההערות של ג'וליאנה רנסיק הוצאו מהקשרן?

פאשניסטיות ברחבי העולם עוקבות בדריכות בשבועות האחרונים אחר ההתפתחויות בפרשת "משטרת האופנה". התוכנית המצליחה ספגה בתקופה האחרונה טלטלות רבות עם מותה של ג'ואן ריברס, החלפתה בחברתה קתי גריפין, ורק לאחרונה, עזיבתה של קלי אוסבורן בעקבות הערות שהשמיעה חברתה לפאנל ג'וליאנה רנסיק על שיערה של הזמרת זנדאיה. רנסיק אמרה במהלך השידור כי הראסטות של זנדאיה "ודאי מריחות כמו שמן פצ'ולי ומריחואנה" – וספגה אש מכל כיוון אפשרי. על פי דיווחים באתרי הבידור השבוע, לדברים האלה קדם משפט נוסף שנחתך בעריכה: "וזה יותר מידי בוהו. זנדאיה היא יותר אופנה גבוהה. השיער, מבחינתי, הופך אותה קצת לבוהו". על פי הדיווחים, לפני שרנסיק הספיקה לסיים את הבדיחה, קטעה אותה קתי גריפין, וזרקה פאנץ' על להקת הגרייטפול דד, על מנת להבהיר כי הבדיחה של רנסיק הייתה קשורה לכך שזנדאיה היפית, ולא לצבע עורה כפי שסברו המבקרים. אז האם דבריה של רנסיק הוצאו מהקשרם? האי בכל מקרה כבר התנצלה.

לקראת העונה החמישית: "הומלנד" עושה קפיצה בזמן

לקראת העונה החמישית של סדרת המתח "הומלנד", שיתף השבוע אחד מיוצרי הסדרה אלכס גנזה, קצת פרטים על העתיד להתרחש בעולמה של קרי מתיסון. בפאנל של הסדרה שנערך בלוס אנג'לס, סיפר גנזה כי בעונה הבאה תדלג העלילה שנתיים וחצי קדימה. הוא סיפר גם כי קרי לא תעבוד באותה משרה ב-CIA בה עבדה עד כה. "אנחנו הולכים לצלם את הסדרה באירופה, כנראה בגרמניה, וקרי לא תהיה קצינת מודיעין יותר", אמר גנזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully