וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה רוצים מהקול של בוז'י? ג'ון אוליבר צוחק על תשדירי הבחירות

9.3.2015 / 17:13

"סרטון דאעש" של הליכוד, "סרטון הקול" של המחנה הציוני וסרטון ההישגים של יש עתיד, הצליחו להגיע עד לתכנית האקטואליה המצליחה ב-HBO. ג'ון אוליבר מסביר לאמריקאים איך עושים בחירות בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחכים להכרעת הבוחר. ג'ון אוליבר ולוחמי דאעש/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא רק בישראל הופכים השבועות האחרונים לפני הבחירות לביזאריים במיוחד בזכות תשדירי הבחירות. השמועות על היצירתיות של הפוליטיקאים הישראלים עשו את דרכן אל מעבר לים, והגיעו עד ל"השבוע שהיה הלילה" עם ג'ון אוליבר. הקומיקאי הקדיש שלוש דקות מהתוכנית האחרונה שלו לתשדירי הבחירות בישראל ולמסקנות שהפיק מהצפייה בהם.

"קמפיין הבחירות האחרון של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, עורר מחלוקת בישראל", סיפר אוליבר לפני שהציג את הסרטון שבו מזהיר הליכוד מפני עליית דאעש במידה והשמאל ינצח בבחירות. "אני די בטוח שאם דאעש יחליטו לפלוש לישראל, הם לא יחכו עד אחרי הבחירות. זה לא יהיה 'מוות לישראל! (בכפוף לתוצאות הבחירות)'".

בהמשך התייחס המנחה גם לתשדיר של המפלגה הטוענת לכתר, "המחנה הציוני", ובה נטען שקולו של יצחק הרצוג הוא הסיבה שבגללה אנשים נרתעים מלבחור בו. "הייתי חייב לשמוע את הקול הנורא הזה במו אוזניי", סיפר אוליבר לפני שהפנה לריאיון בו נשמע הרצוג משוחח באנגלית. "זה קול גברי רגיל לחלוטין, אני חייב להודות שזה לא סימן למנהיגות אדירה כשמישהו יורד על הקול שלך, ואז אתה נלחץ ומביא קריין שידבב אותך".

ומהו הקמפיין הכי טוב של השנה? לאוליבר אין שום ספק. מדובר בסרטון של "יש עתיד", שבו אדם מספר במשך שלוש שעות תמימות על הישגי המפלגה, בעוד מאחוריו נוצר ציור קיר. "אני חושב שזה ממש אמיץ לעשות תשדיר שמאפשר לאנשים להשוות אותך לחוויה של צפייה בצבע מתייבש", סיכם המנחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully