וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאנן סטריט: "ההצבעה היא כדי שנוכל סופסוף להגיד 'ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו'"

9.3.2015 / 23:24

סולן הדג נחש השתתף בכנס המתנדבים האחרון של ארגון V15 ונשא דברים. "בפעם הראשונה מזה שנים הסקרים מראים שיש סיכוי. ההצבעה הפעם היא כדי להחליף את השלטון", אמר

צילום: אלעד ברנגה

ארגון ניצחון 2015 - V15 קיים הערב (שני) את כנסי המתנדבים והפעילים האחרונים שלו במסגרת הפעילות לקראת בחירות 2015. הכנסים התקיימו במקביל בחיפה, בבאר-שבע, בירושלים ובת"א.

בכנס המרכזי בת"א השתתף היוצר וסולן להקת הדג נחש, שאנן סטריט, שאמר "תמיד הצבעתי ותמיד הרגשתי שזה חשוב. חשתי כי חשוב להשמיע את הקול שלי... חשוב לי להיות חלק מאלה שאינם מוכנים להתפשר על הדמוקרטיה... להראות שיש אנשים בישראל שמאמינים בפיוס. שיש אנשים בישראל שבאמת רוצים שלום. בפעם הראשונה מזה שנים הסקרים מראים שיש סיכוי. במציאות כזו, מובן מאליו שההצבעה שלי ושלכם חשובה שבעתיים... ההצבעה הפעם היא כדי להחליף את השלטון.. ההצבעה הפעם היא כדי שנוכל סופסוף להגיד את המשפט 'ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו'".

מארגון V15 נמסר "כל מי שניסה לעצור את הפעילות שלנו קיבל היום ארבעה אירועים מלאים בפעילים שהולכים לכבוש את השטח, לשטוף את הרחובות ולדפוק על דלתות המתלבטים כדי להביא למהפך שלטוני בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully