וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כבוד בין גנבים: אדם לבוש כפיראט הסתער על הסט של "שודדי הקאריביים 5"

10.3.2015 / 13:49

משטרת קווינסלנד פתחה במצוד אחרי אדם לבוש בגדי פיראט, שניסה לאיים בסכין על איש אבטחה בכניסה לסט הצילומים של הסרט. בין היתר חוקרים במשטרה האם התוכי שנראה על כתפו של האיש היה אמיתי או מזויף

לא ממש ברור למה או באיזו הצדקה, אבל הפקת הסרט החמישי בסדרת "שודדי הקאריביים" נמצאת בימים אלה בעיצומה בקווינסלנד, אוסטרליה. אם אנחנו לא נוכל לעצור את הרכבת הדוהרת לתהום הזאת, אולי מעשים מעט יותר דרסטיים יצליחו. חדשות ערוץ 9 האוסטרלי דיווחו הבוקר (שלישי) על אדם חמוש בסכין ולבוש כפיראט, שניסה לעשות את דרכו אל תוך הסט.

על פי הדיווח, המתחזה לג'ק ספארו ניסה לאיים בסכין על אחד מאנשי האבטחה בכניסה לסט, לפני שנמלט מהמקום. חקירת המשטרה שנפתחה בעקבות האירוע כבר סיפקה את האנקדוטה המצחיקה ביותר שאפשר לבקש: המאבטחים במקום לא יכולים לאשר אם התוכי שנראה על כתפו של "הפיראט", היה תוכי אמיתי או רפליקה שנועדה לשדרג את מראהו החיצוני. אנחנו דורשים לדעת את הפרטים האלה במהרה. משטרת קווינסלנד פירסמה תמונה של החשוד, כך שאם אתם נמצאים באזור אולי תוכלו לסייע בפתרון התעלומה.

עלילת "שודדי הקאריביים: מתים לא מספרים סיפורים" תעסוק במסעו של קפטן ג'ק ספארו (ג'וני דפ) אל "קילשון פוסידון". ג'פרי ראש (ברבוסה) ואורלנדו בלום (וויל טרנר) צפויים לשוב גם הם אל הסרט החדש בסדרה, כאשר אל נעליו של הנבל הראשי, קפטן סלזאר, ייכנס חאווייר ברדם. הסרט מיועד לצאת לבתי הקולנוע ביולי 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully