וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "שובר שורות" מתחנן: "תפסיקו לזרוק פיצות על הגג!"

12.3.2015 / 10:41

כמה מ"מעריצי" סדרת הפולחן החליטו לחקות את הסצנה המפורסמת בה וולט משליך פיצה על גג ביתו, ולהטריד באופן קבוע את דיירי הבית בו צולמה הסדרה באלבקרקי. גיליגן אמר בתגובה: "הם לא מעריצים, הם חמורים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבזבז ככה פיצה זה ממש לא מצחיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

האובססיה העולמית סביב "שובר שורות" התבטאה עד היום בעיקר במאש -אפים מגניבים וסרטוני חנונים חמודים, אלא שבמשך כל הזמן הזה מתברר שמשפחה אחת שילמה בגדול על ההצלחה של וולטר ווייט. באחד הפרקים הזכורים ביותר של הסדרה מנסה וולט לשוב לביתו ולפייס את סקיילר עם פיצה חמה. שהיא מסרבת להיעתר להפצרותיו לחזור, הוא נקלע להתקף זעם ומשליך את הפיצה על גג הבית.

הבית שבו צולמה הסדרה באלבקרקי, ניו מקסיקו, הוא אמיתי לחלוטין ונמצא בבעלותם של זוג פנסיונרים זה 41 שנים. בני המשפחה מדווחים שמאז סיום הסדרה, מנסים "מעריצים" לחקות את הסצנה ולהשליך בעצמם פיצות על גג ביתם. הטרנד הפך כל כך פופולרי עד שבני המשפחה שיגרו בקשה דחופה ליוצר הסדרה, וינס גיליגן, והפצירו בו לומר משהו. גיליגן ניצל את הבמה בפודקאסט השבועי של הספין אוף לסדרה, "סמוך על סול", כדי להסביר את מה שנראה מובן מאליו.

"אני רוצה לומר לכם: לזרוק פיצות על גגות של אנשים זה לא מצחיק, לא מקורי ולא מגניב", אמר גילגן, "זה כבר נעשה בעבר כאמור, אתם לא הראשונים שעושים את זה". בהמשך דבריו ביקש גיליגן ממעריצי הסדרה למסור למשטרה את מספרי הרישוי של מכוניות שנראות מסתובבות ליד הבית, ובהם אנשים שמחזיקים במגש פיצה. "אני אפילו לא רוצה לקרוא לאנשים האלה מעריצים. מבחינתי הם חמורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully