וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסני בהלם: סינדרלה ובל בקרב ראפ חסר רחמים

12.3.2015 / 13:34

שתי הנסיכות הענוגות מהסיפורים המצליחים ביותר של דיסני, מספרות האחת לשנייה בדיוק את כל האמת בפנים. הסרטון המשעשע בכיכובה של שרה מישל גלר מגיע לקראת יציאתו של "סינדרלה" לבתי הקולנוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא כמו אחות בשבילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז ש"באפי" ירדה מהמסכים ב-2003 ניסתה שרה מישל גלר הכל כדי לשחזר את ההצלחה: סרטי אימה, דרמות רומנטיות ואפילו סיטקומים כושלים, אבל יכול להיות שכל הזמן הזה היא חיפשה במקום הלא נכון. השחקנית וכוכבת הרשת וויטני אבלון פרסמה היום (חמישי) בעמוד היוטיוב שלה סרטון משעשע, שבו היא ומישל גלר מנהלות ביניהן קרב ראפ אגרסיבי בתור שתיים מהנסיכות המפורסמות ביותר של דיסני.

מישל גלר נכנסה לנעליה של סינדרלה בעוד אבלון מייצגת את בל ("היפה והחיה"), בקרב מוזיקלי שמציג את טענותיה של האחת כלפי האחרת. אם חשבתם שנסיכות דיסני יהיו עדינות גם בחיים האמיתיים, הקליפ המצחיק הזה יפתיע אתכם כמה וכמה פעמים, עם שורות כינויים כמו "גולד דיגרית" ו-"מייצרת תינוקות מלכותית" (בל) או "החבר שלך היה ב'אזור החברים' עד שהוא נתן לך את הספרייה שלו" ו-"יש לך קומקום בתור חבר".

כמובן שהתזמון של פרסום הסרטון הזה אינו מקרי. "סינדרלה" בכיכובם של לילי ג'יימס ("אחוזת דאונטון"), ריצ'רד מאדן ("משחקי הכס) וקייט בלנשט, צפוי לצאת בסוף השבוע הקרוב ולהפוך לסרט הרווחי ביותר של 2015 עד כה. אגדת הילדים המצליחה עשויה לגרוף על פי ההערכות בין 100 ל-120 מיליון דולר כבר בשבוע הראשון להקרנתה. עד אז, אתם מוזמנים לשעשע את עצמכם בקרבות נסיכות נוספים בכיכובה של אבלון, גם הם מצחיקים לא פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully