וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרוניקה של טרגדיה: צפו בטריילר לסרט הדוקומנטרי על קורט קוביין

12.3.2015 / 15:46

לראשונה מאז מותו של סולן נירוונה, הסכימה משפחתו לשתף פעולה עם קולנוען שביקש לעבד את סיפורו למסך הגדול. התוצאה היא הסרט הדוקומנטרי "Cobain: Montage of Heck" המכיל קטעי וידאו, הופעות וריאיונות נדירים עם קוביין ועם בני משפחתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק רצה אהבה. קורט קוביין/מערכת וואלה!, צילום מסך

עולם המוזיקה מלא בסיפורים על אמנים שההצלחה הייתה הדבר הטוב וגם הדבר הגרוע ביותר שקרה להם, אבל מעטים מאד מעוררים כל כך הרבה עניין כמו סיפורו של קורט קוביין. סולן להקת נירוונה ששם קץ לחייו בירייה כשהוא בן 27 בלבד, היה סמל לדור שצעק ומרד במוסכמות, אבל עמוק בפנים חיפש את מי שיידע לאהוב אותו למרות מגרעותיו. כעת סרט דוקומנטרי חדש צולל עמוק אל סיפור חייו של קוביין, מילדותו ועד ל-8 באפריל 1994, אז נמצא ללא רוח חיים בביתו שבסיטאל.

במשך 19 השנים שחלפו מאז מותו של קוביין ניסו יוצרים רבים לעבד את סיפורו לסרט, אך משפחתו סירבה לשתף פעולה עם כולם. הדוקומנטריסט ברט מורגן (מועמד לאוסקר על סרטו "על החבלים" ב-1999) קיבל לראשונה את הסכמתה של המשפחה לגשת אל פרטי ארכיון נדירים של הסולן, וכן לשמוע את גרסתם שלהם לסיפור עלייתו ונפילתו הטרגי.

הסרט "Cobain: Montage of Heck" הוקרן לראשונה בפסטיבל סאנדנס בינואר האחרון וזכה לשבחים רבים מצד המבקרים. בנוסף לריאיונות ולקטעי הארכיון הנדירים המוצגים בו, שילב הסרט גם ביצועים נדירים של קוביין לשירים "Smells Like Teen Spirit" ו"All Apologies". מי שנחתך מהגרסה הסופית של הסרט הוא דייב גרוהל, המתופף של נירוונה, שהראיונות עמו נערכו סמוך מדי למועד הדדליין של הסרט.

הסרט הביוגרפי על קוביין צפוי להיות מוקרן ברשת HBO ב-4 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully