וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דם, מוות ועירום: איך מסכמים את "משחקי הכס" ב-30 שניות?

12.3.2015 / 16:18

פרויקט משעשע של Entertainment Weekly הציב ארבעה מכוכבי הסדרה בפני המשימה: לתאר בחצי דקה את עלילות ארבע העונות שחלפו עד כה. מי עשה את זה טוב מכולם? ניחשתם נכון, פיטר דינקלג'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואת חשבת שלכבוש יבשת יהיה קשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קחו לכם משימה בלתי אפשרית (אנחנו יודעים שיש לכם הרבה זמן פנוי): יש לכם 30 שניות בלבד לאתר בפני אדם זר את עלילת משחקי הכס. כן, כל הרצח, הסקס, הדרקונים, המלכים, היבשות, הערים, האינטריגות והאובססיה לספוילרים - כל זה בחצי דקה. בזמן שאתם שוברים את הראש, תשמחו לדעת שאתם לא היחידים שבפניהם הוצבה המשימה הזאת: גם כוכבי הסדרה עצמה התבקשו לעמוד בה.

בסרטון מיוחד שהפיק Entertainment Weekly מנסים אמיליה קלארק (דאינריז טארגאריין), מייסי וויליאמס (אריה סטארק), פיטר דינקלג' (טיריון לאניסטר) וקית הרינגטון (ג'ון שלג), להסביר את התרחשויות ארבע העונות הראשונות של הסדרה בפחות זמן מזה שלוקח לג'ורג' מרטין לשבור לבבות של מיליונים. האמת? הגרסה של פיטר דינקלג' נשמעת הכי מסקרנת.

העונה החמישית של "משחקי הכס" תצא לדרך ב-12 באפריל. הטריילרים ששוחררו השבוע מבטיחים שגם העונה הזו תהיה עמוסה בקרבות, תככים והפתעות. הסופר ג'ורג' מרטין אף הגדיל ואמר שלראשונה עלילת הסדרה תסטה מזו של הספרים ותפתיע גם את הקוראים.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully