וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי סמברג ינחה את טקס האמי 2015

13.3.2015 / 0:11

מסורת המנחים הקומיקאים נמשכת ולאחר שסת' מאיירס הגיש את טקס האמי בקיץ הקודם, הודיעה רשת FOX כי אנדי סמברג יהיה המנחה בטקס השנה

אנדי סמברג. GettyImages
על סירה. סמברג/GettyImages

רשת FOX הכריזה אמש (חמישי) על המנחה של טקס פרסי האמי שייערך בחודש ספטמבר בלוס אנג'לס. אנדי סמברג, הקומיקאי וכוכב הסדרה "ברוקלין 99" (שמשודרת ב-FOX) ייכנס לנעליו של סת' מאיירס וינחה את טקס פרסי הטלוויזיה.

"חגרו את חגורות הבטיחות, צופי אמי יקרים. כאילו, באופן כללי שתחגרו את חגורות הבטיחות ברכב. למעשה, אפילו אם אתם לא צופים באמי, כדאי שתחגרו את חגורות הבטיחות ברכב. הכבישים עלולים להיות מסוכנים. כמו כן, אם אתם לא צופים באמי, כדאי שתשקלו לצפות בטקס השנה כי אני אהיה המנחה וזו תהיה נסיעה פרועה, אז חגרו את חגורות הבטיחות", מסר סמברג בהודעה לתקשורת.

סמברג הצטרף בשנת 2005 ל"סאטרדיי נייט לייב" כתסריטאי וכפרפורמר. המערכונים ב"סאטרדיי" סייעו לסמברג להפוך גם למוזיקאי ולהיות שותף חיוני בהרכב לונלי איילנד ולזכות במועמדות לגראמי בשלב מאוחר יותר בקריירה בזכות שיתוף הפעולה עם הראפר T-Pain בלהיט "I'm on a boat". סמברג השתתף בסרטים "אני אוהב אותך, אחי" ו"סלסט וג'סי לנצח" ובימים אלה הוא מככב בתפקיד הראשי בקומדיה "ברוקלין 99". תפקיד שגם הקנה לו את פרס השחקן הטוב ביותר בקטגוריה הקומית בגלובוס הזהב.

המועמדויות לפרסי אמי 2015 ייחשפו ב-16 ביולי. הטקס עצמו ייערך ב-20 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully