וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קתי גריפין פורשת מ"משטרת האופנה": "הסגנון שלי לא מתאים לתכנית"

13.3.2015 / 12:05

תהפוכות נוספות בתכנית "משטרת האופנה": זמן קצר אחרי פרישתה של קלי אוסבורן, נפרדת התכנית מהמגישה קתי גריפין. גריפין מתחה ביקורת על הדרך בה "משטרת האופנה" מבקרת את מראה הסלבריטאים

קטי גריפין. GettyImages
קתי גריפין/GettyImages

התהפוכות בתכנית "משטרת האופנה" מתרחשות במינון גבוה אפילו יותר ממינון הדיווחים על הטרדות מיניות במשטרה: זמן קצר אחרי פרישתה של קלי אוסבורן, נפרד צוות התכנית מהמגישה קתי גריפין, לאחר 7 תכניות בלבד. אתמול (חמישי) הודיעה על כך גריפין בציוץ בטוויטר, שאומת על ידי התקשורת הזרה עם משרדה. גריפין כתבה שהסגנון שלה לא השתלב עם "הכיוון הקריאטיבי" של ערוץ .E! גריפין הסתייגה מהדרך בה "משטרת האופנה" מבקרת את מראה הסלבריטאים.

"יש הרבה מה ללעוג עליו בתרבות הפופ בלי לערב את הגוף של האנשים לתוך זה", כתבה גריפין, "אני לא רוצה להשתמש בהומור שלי כדי לתרום לתרבות של פרפקציוניזם בלתי ניתן להשגה וחוסר סובלנות כלפי השונות". גריפין צייצה שהמטרה שלה היא לעזור "לנשים, לנוער הומו-לסבי, לאנשים מגזעים שונים", ולכל אחד שמרגיש לא מיוצג, כדי להשמיע את קולו.

קליפ לנה דל ריי מתוך הפרק הראשון של סדרת E משטרת האופנה עם קתי גריפין, ינואר 2015.
קתי גריפין ב"משטרת האופנה", ינואר 2015

קלי אוסבורן פרשה מ"משטרת האופנה" לפני שבועיים, אחרי שהתלוננה על ביקורת שהביעה מארחת נוספת בתכנית, ג'וליאנה רנסיק, כלפי הראסטות של הזמרת והשחקנית זנדאיה. רנסיק אמרה שהראסטות נתנו תחושת ריח של מריחואנה. זנדאיה מצידה הגיבה ברשת כי ההערה "פוגענית באופן מקומם". מאוחר יותר התנצלה רנסיק ואמרה שהחוויה לימדה אותה לא להנציח קלישאות וסטריאוטיפים.

גריפין הגיעה ל"משטרת האופנה" בתור המחליפה של חברתה והמנטורית שלה, ג'ואן ריברס המנוחה. על פי הודעה לתקשורת מטעם הערוץ, בתה של ריברס, מליסה, תצטרף לתכנית הבאה. לצדה, יישארו המארחים רנסיק ובראד גורסקי. לא נמסר מי יחליף את גריפין ואת אוסבורן באופן קבוע. הערוץ הודה לגריפין על עבודתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully