וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמדום העצוב: The Twilight Sad מגיעה לישראל

15.3.2015 / 12:00

להקת האינדי והפוסט פאנק-רוק הסקוטית, הטוויילייט סאד, מגיעה להופעה ראשונה בתל אביב במסגרת סיבוב הופעות המקדם את אלבומה הרביעי של הלהקה

הלהקה הסקוטית הטוויילייט סאד תגיע להופעה בישראל במסגרת סיבוב הופעות המקדם את אלבומה הרביעי, "Nobody Wants To Be Here", שיצא באוקטובר האחרון. האלבום עטור שבחים הוקלט לאחר תקופה מעורערת שעברה על הלהקה. באוגוסט 2012, לאחר ששיחררו את אלבומם השלישי "No One Can Ever Know", הודיעה הלהקה שמרטין "דוק" דוהרטי, הקלידן שליווה את הלהקה במשך חמש שנים, לא יופיע איתם יותר. בהמשך אותו החודש, "דוק" הוחלף על ידי קלידן להקת ג'וליה 13 וה-Unwinding Hours, ברנדן סמית'.

הטוויילייט סאד החלה את דרכה בגלאזגו, לצד להקות פוסט פאנק-רוק נוספות מן העיר הסקוטית האפרורית כ- Frightened Rabbit ו-We Were Promised Jetpacks ואלבום הבכורה שלה, Fourteen Autumns & Fifteen Winters, כבש את המבקרים. ביוני הקרוב שוב אפשר יהיה להתרשם מהמבטא הסקוטי הכבד של סולן הלהקה, ג'יימס גראהם, משכבות הרעש וגיטרות השוגייז של הגיטריסט אנדי מקפארלן ומהשימוש המפתיע באקורדיון ובנגיעות הפולק הסקוטי, לצד מוזיקה עגמומית וקודרת.


ההופעה תיערך בתאטרון תמונע ב-6 ביוני 2015, ואחראית עליה חברת HepCat. מחיר כרטיס יעמוד על 129 שקלים, ניתן לרכוש כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
  • עוד באותו נושא:
  • The Twilight Sad

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully