וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין מתוזמר: השחקן ג'ון ווייט מביע תמיכה בנתניהו וביקורת כלפי אובמה

15.3.2015 / 12:47

"הנשיא אובמה לא אוהב את ישראל", אמר כוכב "ריי דונובן" ואביה של אנג'לינה ג'ולי. "האג'נדה שלו היא לשלוט בישראל, ובדרך הזו להתחבר אל כל אויבי ישראל. הוא לא רוצה שביבי נתניהו יזכה בבחירות הקרובות"

השחקן ג'ון ווייט, המוכר בין היתר מהסדרה "ריי דונובן" וכאביה של אנג'לינה ג'ולי, כבר הביע פעמים רבות את תמיכתו בישראל, ויומיים לפני הבחירות הוא עושה זאת שוב. בווידאו שצילם עבור האתר JustJared הוא קורא להגן על ישראל מפני "האיש המטורף של העולם", כלומר איראן, אומר שברק אובמה אינו אוהב את ישראל ומביע את תמיכתו בדרכו של נתניהו.

"אני אוהב את ישראל. אני רוצה לראות את ישראל שורדת ולא נלקחת על ידי האיש המטורף של העולם", אמר ווייט. "הנשיא אובמה לא אוהב את ישראל. האג'נדה שלו היא לשלוט בישראל, ובדרך הזו להתחבר אל כל אויבי ישראל. הוא לא רוצה שביבי נתניהו יזכה בבחירות הקרובות. אמריקה איננה אותו הדבר מאז הנשיאות שלו, אני מפציר בכולכם להבין את האמת. אנשים כמו יצחק הרצוג שמאמינים כי עשיית עסק היא התשובה לדבר שישראל ניצבת מולו, טועים כשם שנוויל צ'מברלין טעה כאשר האמין שעשה הסכם שלום עם היטלר. עלינו ללמוד מההיסטוריה היכן שוכנת הסכנה האמיתית. אני מתפלל לאלוהים שישמור על ישראל, וכך גם על אמריקה", וחתם: "אהבה רבה אליכם".

הפעם האחרונה שבה ג'ון ווייט הביע את תמיכתו בישראל הייתה במהלך מבצע צוק איתן בקיץ 2014 - אחרי שמספר שחקנים הוליוודיים כמו פנלופה קרוז וחוויאר בארדם חתמו על מסמך המאשים את ישראל בפשעי מלחמה, הביע השחקן את זעמו כלפיהם וכלפי בורותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully