וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט "חבורת נערות": שילוב ראוי בין קולנוע צרפתי ועוצמה נשית

הבחירות מאחורינו וכעת אפשר לחזור להתעסק בדברים החשובים באמת - קולנוע צרפתי ועוצמה נשית. הסרט "חבורת נערות" יוקרן בשבת במסגרת שבוע הקולנוע הצרפתי, אז למה שלא תקחו את עצמכן ואת חברותיכן לבילוי כיפי ומעורר מחשבה?

מערכת וואלה!

שלום לכם שועלי תרבות. הבחירות מאחורינו וכעת אפשר לחזור להתעסק בדברים החשובים באמת - קולנוע צרפתי ועוצמה נשית. בהמשך לכך אתם בטח יודעים שפסטיבל הקולנוע הצרפתי שהחל השבוע ויימשך עד תחילת אפריל, מכיל הקרנות של כמה סרטים נפלאים ופינת התרבות ממליצה לכם לא לפספס את הסרט "חבורת נערות" של הבמאית סלין סיאמה, שכבר הוקרן בפסטיבל חיפה וכעת מגיע לסיבוב נוסף בארץ.

הסרט מביא את סיפורה של מרים בת ה-16 שגרה בפרברים. מרים היא תלמידה כושלת המשמשת בביתה כאמא מחליפה ומטפלת של אחיותיה הקטנות, תוך ניסיון להתחמק ממכותיו של אחיה הגדול. כל זה משתנה ביום שבו היא פוגשת שלוש בנות הנחושות בדעתן שלא לתת לאחרים לנהל את חייהן. יחד הן לוחמניות, כובשות לבבות ויורות את תגובותיהן בזעם ובהנאה. מבחינת חבורת הבנות הזאת, המושג "ילדות טובות" הוא המצאה מפגרת ואין להן שום כוונה להיות רעיות כנועות שעובדות בפרך ונתונות לשליטת גברים. פינת התרבות בעד, ושתהיה צפיה מהנה!


"חבורת נערות", סינמטק ת"א, 21.3, שבת, 19:30.


אוהבים קולנוע צרפתי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully