וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי גל הנטישות: "משטרת האופנה" יורדת משידור מוקדם מהצפוי

18.3.2015 / 11:04

מנהלי ערוץ !E הודיעו אתמול (שלישי) על ירידתה המוקדמת של התוכנית מלוח השידורים, לטובת הפסקה שתימשך עד ספטמבר. "אנחנו מחכים לנצל את האפשרות לרענן את התוכנית", הסבירו בהודעה לתקשורת

קתי גריפין. AP
היא לא תשוב בספטמבר. קתי גריפין/AP

"משטרת האופנה", תוכנית הדגל של ערוץ !E, תרד משידור ותחזור אל המסכים רק בחודש ספטמבר, כך הבהירה הרשת בהצהרה לתקשורת שפורסמה אתמול (שלישי). ההצהרה הזו חותמת את מה שנראה כמו התקופה הרעה ביותר שעברה על התוכנית מאז ומעולם, כאשר במהלך השבועיים האחרונים הודיעו המנחה קתי גריפין והפאלינסטית הקבועה, קלי אוסבורן, על החלטתן לעזוב את התוכנית.

גריפין קיבלה את המינוי להנחות את התוכנית לאחר שהמנחה המיתולוגית שלה, ג'ואן ריברס, הלכה לעולמה בשנה שעברה. בתה של ריברס, מליסה, שמשמשת כמפיקת התוכנית, בחרה בחברתה בקומיקאית ובחברתה הטובה של אמה בתור ממשיכת דרכה כ"פה הגדול של הוליווד". עם זאת הקדנציה של גריפין נמשכה שבעה פרקים בלבד, בטרם החליטה לעזוב בטענה שסגנונה לא התאים לקו היצירתי של מנהלי התוכנית. אוסבורן עזבה את התוכנית לאחר שפאנליסטית קבועה אחרת, ג'וליאנה רנסיק, השמיעה הערה גזענית כלפי השחקנית הצעירה, זנדאיה. במהלך אחת התוכניות הקודמות של העונה. אוסבורן הציבה אולטימטום של 24 שעות לראשי התוכנית לשכנע את רנסיק להתנצל, ומשלא קיבלה את מבוקשה החליטה להודיע על פרישה.

"אנחנו מחכים בקוצר רוח לנצל את האפשרות הזאת לרענן את התוכנית", נכתב בהודעה של ערוץ !E, "המנחים המוכשרים שלנו ג'וליאנה רנסיק ובראד גורסקי, ביחד עם המפיקה מליסה ריברס, ימשיכו למלא את תפקידם בזמן שניקח ביחד את "משטרת האופנה" אל השלב הבא שלה. הכל למען מעריצי התוכנית ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully