וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 38: הקריירה המפתיעה של כוכבת "משמר המפרץ"

19.3.2015 / 0:20

מאמא ג'ון נחושה בדעתה לשוב אל הטלוויזיה שלכם, גם אם זה כולל דיאטה, טורי ספלינג שוב מוצאת עצמה בבית חולים וניקול אגרט מנצלת עד תום את תהילת הניינטיז. חדשות הטראש של השבוע

בכיס הקטן: קלן לוץ חוגג יום הולדת עם קנגרו

נראה כי נמצא מאבק ראוי יותר מזה הנצחי בין ערפדים ואנשי זאב: קרוקודילים נגד קנגרואים. זה קרה במסיבת יום ההולדת של קלן לוץ מסרטי "דמדומים", שעשה את ההחלטה הכי גרועה, או אולי הכי טובה, בחיים שלו ונתן לאלפא דוש מהאינסטגרם דן בילזריאן לארגן לו את חגיגות ה- 30. בילזריאן עשה מה שהוא יודע, והזמין לבריכה שלו מיליון אנשים לבושים בלבן וגם בנה מה שנראה כמו מיני גן חיות, שאי אפשר לקרוא למה שעבר עליהן בשם אחר פרט להתעללות. מצד שני, תמונה של קלן לוץ מחבק קנגורו זה לא דבר שקל להישאר אדישים אליו.

קלן לוץ. פייסבוק, צילום מסך
בקרוב גם ביום ההולדת שלכם/צילום מסך, פייסבוק

אחי, לא הבנת את הודו: כוכב הנעורים מהניינטיז פותח כת

השחקן אנדרו קיגן מאס ברעיון שכולם זוכרים אותו בתור ההוא שניצל את ג'וליה סטיילס ב"10 דברים שאני שונאת אצלך", והחליט להשאיר על העולם חותם בתחום אחר לגמרי, תחום הדת. קיגן ייסד מרכז רוחני בשם Full Circle, המציע סדנאות שונות, שיעורי יוגה, מדיטציה וטיפולים בקריסטלים. השבוע ביקרה אצלו כתבת ה"ניו יורק מגזין", שבעצמה לא הצליחה להבין לחלוטין את עיקרי המעגל השלם, אבל היא שמעה שם הרבה את המנטרה אום וגם "אנחנו אוהבים אותך" שמברכים חברי הקהילה זה את רעהו, אז כנראה משהו בין הינדו לאלכוהוליסטים אנונימיים. החברים במרכז רואים בקיגן, למעשה, סוג של מנהיג, אך הוא מצדו הודף את הטענות שמדובר בכת, ושבינו ובינם מתקיימים "איזון" ו"שוויון". רק שלא יבואו בטענות אם הוא יכלא אותם במקלט אטומי מתחת לאדמה.

אנדרו קיגן. פייסבוק, צילום מסך
אנדרו הגורו/צילום מסך, פייסבוק

הו מאמא: האם ג'ון שאנון בדרך ל"לרדת בגדול"?

אתרי הרכילות האמריקאים מדווחים לנו השבוע על מאמץ נוסף של מאמא ג'ון להחזיר אותה ואת משפחת תומפסון אל מסכי הטלוויזיה, הפעם בהשתתפות בריאליטי ההרזיה "לרדת בגדול". מי שגויסה לעזור לה במשימה היא "מאמנת הסלבס" נטשה קופה, שאמורה לעזור להשיג לה פור על המתמודדים האחרים או משהו, אחרת קשה להסביר מדוע היא מתאמצת כל כך להוריד במשקל לפני התכנית. אנחנו נשמח לראות את מאמא ג'ון בכל תכנית שתקבל אותה, כל עוד היא מתרחקת מפדופילים ופושעים מורשעים אחרים.

מאמא ג'ון. ספלאש
תרימו את הידיים/ספלאש

הזקנה מהמסדרון: טורי ספלינג שוב מתאשפזת

אז טורי ספלינג שוב התאשפזה השבוע. מצד אחד שגרתי, מצד שני די, זה כבר ממש מדאיג. בשבוע שעבר הבהיל אותה בעלה דין - שעזב את תכנית הבישול הקנדית שהנחה - לבית חולים בקליפורניה לאחר שסבלה ממיגרנות קשות. ספלינג, על פי דיווחים בחו"ל, שוחררה לביתה עם מרשם להרבה מנוחה, שכן מקורם של כאבי הראש הללו באורח חייה רווי הלחץ. הצעד הראשון שלה להחלמה היה לקחת את הילדים לראות בוויקאנד את "סינדרלה", ולהשאיר את דין בבית.

טורי ספלינג. אינסטגרם, צילום מסך
ששש...אל תפריעו/צילום מסך, אינסטגרם

אלכוהול חופשי: ירד על הנשיא וקיבל בירות בחינם

בשבוע שעבר הקדיש ג'ימי קימל את הפינה "סלבריטאים קוראים ציוצים מרושעים" לנשיא ברק אובמה, שישב וקרא מספר ציוצים שהיו יותר מטומטמים ממה שהיו מרושעים. אחד מהם נכתב בידי הגולש אריק מת'יוז, שהאשים את הנשיא בעליית מחירי הבירות: "מארז של 30 קורז לייט עולה 23 דולר ב'סאן סטופ'. תודה, אובמה". הטוויט הזה העניק למת'יוז את 15 דקות התהילה שלו בצירוף אלכוהול חופש. לאחר שסיפר למחרת השידור למוכרים באותה "סאן סטופ" על הופעתו הטלוויזיונית, הם כיבדו אותו במארז בירות ובקבוק באקרדי. אז כנראה שעכשיו זה באמת תודה, אובמה.

תשמרי על הגביע שלך: מבט על האוטו גלידה של ניקול אגרט

ניקול אגרט עשתה לעצמה קריירה ארוכת שנים של עבודות חשובות. ב"משמר המפרץ" היא הצילה חיים, ובג'וב החדש שלה היא משמחת את כל מי שנתקל בה. אגרט, כזכור, הקימה עסק קטן במסגרתו היא נוהגת באוטו גלידה למסיבות, ימי הולדת ואירועים נוספים. השבוע היא יצאה לסיבוב ברכב במסגרת תכניתה של אופרה ווינפרי, "איפה הם היום", והוכיחה שאי אפשר לטעות כשנותנים לאנושות את מה שהיא באמת רוצה: גלידה. נראה שאגרט לפחות נהנית יותר מהעבודה מאחורי הגלגלים מאשר על חופי לוס אנג'לס, אותם עזבה לאחר שתי עונות בלבד. "ראיתי את עצמי יותר כטומבוי, ואז קלטתי את פאם (אנדרסון) יוצאת מהטריילר שלה כמו ברבי, וחשבתי 'אוי לא, אנחנו לא באותו עמוד. מישהי מאתנו טועה", סיפרה בתכנית, "זו הייתי אני, אני הייתי בעמוד הלא נכון". לשמחתנו, עם גלידה אי אפשר לטעות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully