וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרת הראש: צפו בביצוע המדהים של זינה הכלבה ללהיט של וויטני יוסטון

18.3.2015 / 15:23

שופטי "Belgium Got Talent" חשבו שראו כבר הכל בשלב האודישנים לתוכנית, אבל לזמרת שמהלכת על ארבע ומייבבת את וויטני יוסטון הם לא היו מוכנים. עכשיו רק צריך להרחיק אותה מקוק

אתר רשמי

בדיוק כשחשבנו שאם נזדקק לצפות בעוד ריאליטי שירה נבצע כריתת אונה, הגיע הרגע שמוכיח שאפשר לקחת את הקונספט הלעוס הזה למחוזות מרתקים. זה קרה ב"Belgium Got Talent", הגרסה הבלגית לריאליטי הכישרונות הבריטי של סיימון קאוול, כשאל הבמה עלתה מתחרה חדשה. לא עם סיפור קורע לב, לא עם חלום לשיר על במה, הרבה יותר טוב מאלה.

האדם המסתורי שעלה לבמה הסכים רק לספר שלכלבה המוכשרת שלו קוראים זינה, והיא עומדת להדהים את כולם בביצוע כלבלבי עוצר נשימה ל"I Will Always Love You" של וויטני יוסטון. נשמע מופרך? זה רק בגלל שאתם לא מעריכים את זינה מספיק. הכישרון החמוד ייבבה נהדר את הווקאליות של הדיווה, כולל רגע השיא שבו הגיעה לאוקטבה המתאימה.

השופטים שנראו המומים בתחילה לא הצליחו לעצור את עצמם מלצחוק למראה המופע הביזארי שמתרחש לפניהם. הקהל, לעומת זאת, התמוגג מכל רגע וזיכה את זינה במחיאות כפיים סוערות. הקטע הפך כמעט מידית ללהיט ויראלי ברשת. הבעלים של זינה סיפרו כי אימצו אותה בגיל 12 שבועות וגילו את כישרונה הייחודי כשהתלוותה אליהם לבית קפה בעיר אוסטנד, שם הושמע ברקע שירה של יוסטון. אחרי שתסיימו לצפות בקטע המדהים הזה, אתם מוזמנים לנסות גם על הכלבים שלכם סוגי מוזיקה שונים. אולי תגלו שבכל הזמן הזה הסתובבה אצלכם בבית היורשת של אדל.

  • עוד באותו נושא:
  • כלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully