וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השערוריה שבדרך: כוכבות פורנו לוהקו לסצנת אורגיה בעונה החדשה של "בלש אמיתי"

20.3.2015 / 10:43

מקורות מתוך ההפקה מדווחים שאמיה מיילי ופטה ג'נסן, כוכבות סרטי מבוגרים פופולריות, לוהקו לסצנה פרובוקטיבית במיוחד שתציג עשרות משתתפים בעירום מלא. כוכבי הסדרה דווקא צפויים לשמור את בגדיהם עליהם

אמיה מיילי. GettyImages
אמיה מיילי/GettyImages

לצד השבחים הרבים והביקורות המהללות להן זכתה "בלש אמיתי", האנתולוגיה שיצר ניק פיזולאטו עבור רשת HBO, קיבלה הסדרה לא מעט ביקורת בשל האופן בו הציגה דמויות נשיות. העונה הראשונה התמקדה בסיפורם של צמד הבלשים ראס קול ומרטי הארט שהתפרש על פני 17 שנים של חקירת סדרת מקרי רצח מזעזעים בלואיזיאנה. הנשים בהן נתקלו לאורך הדרך הוצגו במרבית המקרים בקונוטציות מיניות, ותרומתן לקידום העלילה הייתה מינורית למדי.

כעת מתברר שהעונה החדשה של הסדרה עשויה להאפיל על המיניות המתפרצת של עונת הבכורה, וכתוצאה מכך גם לעורר זעם רב יותר מצד מבקריה. עלילת העונה השנייה תתרחש בקליפורניה ותתמקד בחקירת רצח שמקושרת למועדוני הסאדו-מאזו בלוס אנג'לס. מקורות בהפקה מסרו להוליווד ריפורטר כי במסגרת הליהוק לעונה החדשה, צורפו לצוות השחקנים גם שתיים מכוכבות הפורנו המצליחות בעולם: אמיה מיילי ופטה ג'נסן. על פי הדיווח השתיים יככבו ב"סצנת אורגיה רחבה יריעה, בסגנון 'עיניים עצומות לרווחה', שתכלול עשרות משתתפים שיוצגו בעירום מלא".

רייצ'ל מקאדמס לובשת לואי ויטון להקרנת הסרט חצות בפריז בפסטיבל טרייבקה, מאי 2011. Stephen Lovekin, GettyImages
תישאר לבושה. רייצ'ל מקאדמס/GettyImages, Stephen Lovekin

הסצנה הפרובוקטיבית צולמה במשך מספר ימים במועדון בפסדינה, כשכוכבי העונה החדשה קולין פארל ורייצ'ל מקאדמס נכחו בצילומים. עם זאת נראה שפארל ומקאדמס ישמרו את בגדיהם עליהם ולא ישתתפו בחגיגה. ברשת HBO סירבו להגיב לשמועות, עם זאת גם כאן הסכימו גורמים לפרט שלא לייחוס כי מדובר בעניין שגרתי לחלוטין עבור סדרות של הרשת, שידועה בסגנון הלא מצונזר שלה. "הן רק שתיים מתוך שחקניות משנה רבות שהסכימו להתפשט עבור הסדרה", סיפרו.

בעונה החדשה של הסדרה צפויים לככב גם וינס ווהן וטיילור קיטש, והיא צפויה גם לעסוק בשורשים של כת השטן וכן בנושא שנוי במחלוקת לא פחות בארה"ב: הסיינטלוגיה. טרם נקבע תאריך רשמי לעליית העונה השנייה

  • עוד באותו נושא:
  • בלש אמיתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully