וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי אהריש: "מזעזע שראש ממשלת ישראל מדבר ככה על האזרחים שלו"

21.3.2015 / 20:18

דיון סוער התרחש הערב (שבת) במהלך התוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2. בפאנל שעסק בדבריו של נתניהו על הצבעת אזרחי ישראל הערבים ביום הבחירות, אמרה אהריש כשדמעות בעיניה: "ראש הממשלה לא יכול לומר דברים כאלה ואז לטעון שהוא ראש ממשלה של כולם"

לוסי אהריש. ניב אהרונסון
וידוי מרגש. לוסי אהריש/ניב אהרונסון

הסערה בעקבות דבריו של בנימין נתניהו ביום הבחירות לכנסת מסרבת לשקוע. אחרי שרבים הביעו את הסתייגותם מהדברים, התעורר היום (שבת) ויכוח בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2, במהלך פאנל בו השתתפה גם מנחת הטלוויזיה לוסי אהריש, שנבחרה להדליק משואה ביום העצמאות הקרוב. במהלך הפאנל דנה רינה מצליח עם הד"ר יועז הנדל, ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני, הפרופסור גדי וופספלד מהמרכז הבינתחומי ועם אהריש על דבריו של נתניהו שאמר: "הערבים נוהרים בכמויות אדירות לקלפי, עמותות השמאל מביאות אותם באוטובוסים".

כשמצליח העניקה את רשות הדיבור לאהריש החלה האחרונה לדמוע ופצחה במונולוג סוער: "זה פשוט מזעזע שראש ממשלת ישראל מדבר ככה על אזרחי המדינה שלו", אמרה אהריש, "אני מזועזעת, אני אזרחית במדינה הזאת. אני לא מאמינה שראש ממשלה קם ומדבר בצורה שהוא מדבר בה. מאיתמר שמעוני היית מצפה שהוא ידבר כפי שדיבר במהלך מבצע 'צוק איתן', אבל ראש ממשלת ישראל שאמור להיות ראש הממשלה של כל האזרחים שלו, לא יכול להרשות לעצמו לדבר ולעשות את מה שהוא עשה. לא יכול להיות שהוא הסית נגד 20 אחוז מהתושבים שלו ... ראש הממשלה קם ואומר 'הערבים עולים על אוטובוסים והולכים להצביע'? אני לא מחזיקה בתעודת זהות? אני לא מחזיקה בפספורט ישראל? אני לא אזרחית של המדינה הזאת?"

כששמעוני ניסה להסביר כי הדברים אינם מכוונים אל אהריש, אותה הגדיר "דוגמא ומופת לאזרחית", אמרה אהריש: "אני כלום, לא עשיתי כלום בחיי. אני רק הקול של האנשים שלא יכולים לצעוק. אני רוצה לדעת איך אפשר לדבר ככה אל אזרחים שווי זכויות במדינה הזאת. מדוע זה לגיטימי לומר דברים כאלה על אנשים שבסך הכל יצאו מהבית והלכו להצביע".

זוהי לא הפעם הראשונה שבה אהריש עומדת במרכזה של דרמה בשידור חי. במהלך הקיץ האחרון נקלעה לעימות עם פעיל הימין הקיצוני, בנצי גופשטיין שאמר לה "את לא אמורה להיות כאן". אהריש השיבה "אני לא אזוז משום מקום". במהלך פאנל סטודנטים בנובמבר האחרון שנערך בבית ברל ועסק בנושא חוק הלאום, יצאה אהריש כנגד החוק ואמרה: "אני לא מחבלת! בגלל חוק כזה עדיף לי לעזוב את הארץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully