וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם רונית שחר

22.3.2015 / 6:28

רונית שחר מוציאה אלבום חדש ובוחרת את האלבומים שהשפיעו עליה ונגעו בה לאורך השנים, כולל ג'וני מיטשל, בק, מאיר אריאל, טרייסי צ'פמן ודמיאן רייס

Hejira - Joni Mitchell

אלבום שהכרתי בתקופת הצבא והוא פתח לי עולם של סיפורים עם תמונות שג'וני מיטשל מציירת, יש שם עירבוב של סיטואציות חיצוניות ופנימיות-רגשיות באותה תמונה, וזה ריגש אותי מאד והשפיע עלי ככותבת.

Sea Change - Beck

החיבור בין הפשטות של יוצר עם גיטרה לבין הפקה שמעיפה אותך, ועדיין משאירה את הפשטות הזאת במרכז. וכמובן שירים נפלאים.

שירי חג ומועד ונופל - מאיר אריאל

אלבום שהתוודעתי אליו לפני הצבא, היתה הרגשה שרק אני וכמה חברים מכירים אותו. מאיר אריאל ריגש אותי באלבום הזה בכל הגילוי הזה של לוליינות במילים ולחנים נפלאים. אוהבת במיוחד את "ארול", שמתאר את החברה כעדר אטום שלא מסוגל לקבל את מי ששונה ממנו, וביחד עם זה יש שם עוד רבדים של אהבה שמתקיימת במציאות הזו.

Tracy Chapman - Tracy Chapman

אלבום נוסף שהכרתי בצבא והיה תחנה מבחינתי כגיטריסטית. אולי זו היתה פעם ראשונה שנתקלתי באמן שמחובר לגיטרה כאילו אי אפשר להפריד בין השניים (או בין השתיים במקרה הזה) וגרם לי להזדהות. וכמובן, השירים, השירה והנגינה מופלאים.

O - Damien Rice

יצירה של איש מאוהב שבור לב, המבטא בדיוק כואב ובאותנטיות את העולם שלו. ריגשו אותי העיבודים המיוחדים של הכינורות, שמקבלים מקום כמעט כמו של סולנים בתוך השירים, והשירה האותנטית והייחודית.

האזינו לפלייליסט במלואו

האלבום החדש של רונית שחר משירי המשוררת לורן מילק יוצא לחנויות בסופ"ש הקרוב. מופע ההשקה יתקיים ב-31 מרץ באוזןבר תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • רונית שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully