וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה גפן על תקיפת אביה: "אחרי שש שנים תחת הנהגה המעודדת גזענות וקיטוב אין תדהמה והלם"

22.3.2015 / 13:02

בתו של יהונתן גפן התייחסה לאירוע בו הותקף אביה בביתו. "כל החיים מאיימים עליו בגלל דעותיו... יש עצב גדול וחרדה ממשית לגורל המקום הזה", כתבה

"אומרים שהיה פה", יהונתן גפן. איה אפרים, מערכת וואלה! NEWS
גפן/מערכת וואלה! NEWS, איה אפרים

היוצרת שירה גפן התייחסה אמש (שבת) בעמוד הפייסבוק שלה לתקיפת אביה ביום שישי: "תודה לכל הדואגים לשלום אבי, הוא מתאושש", כתבה גפן והמשיכה: "ב-Ynet כתבו "משפחת גפן בהלם ותדהמה" אני רוצה לדייק פה, אין הלם ואין תדהמה, כל החיים מאיימים עליו בגלל דעותיו, ועכשיו אחרי 6 שנים תחת הנהגה המעודדת גזענות וקיטוב אין תדהמה והלם כשמגיע אדם ותוקף את אבי בביתו בגלל דעותיו, יש רק עצב גדול וחרדה ממשית לגורל המקום הזה".

גפן הותקף ביום שישי בשעות אחר הצהריים בביתו שבמושב בית יצחק, ליד נתניה, בידי אלמוני. במשטרת מרחב השרון בודקים את נסיבות התקיפה. מחקירה ראשונית של משטרת שדות, בפיקודו של סגן ניצב משה פינצ'י, עלה כי בסמוך לשעה 16:00 הגיע אלמוני לחצר ביתו של גפן ופתח את שער הכניסה והחל לצעוד לעבר הבית. גפן שהבחין בו יצא לקראתו. על פי החשד, הוא ניסה להלום באגרוף בגפן, אולם האחרון הצליח להתחמק מן המכה. מיד אחר כך השליך לעברו ביצה וצעק 'בוגד'. החשוד נמלט בריצה מהמקום. במשטרה חושדים כי הרקע למעשה קשור לדעותיו הפוליטיות של גפן. טרם נעצרו חשודים.

seperator

ביום רביעי שעבר, עם היוודע תוצאות האמת של הבחירות לכנס ה-20, התבטא גפן במהלך הופעה במועדון הזאפה בת"א, ואמר: "אני לא אסתיר מכם, אני מאד עצוב. לא ישנתי כל הלילה. אם הלילה של אתמול היה דג הייתי מחזיר אותו למים. יוכרז ה-17 במרץ כ'יום הנכבה של מחנה השלום'. צריך לפטר את כל הסוקרים והסקרים, שהיו מבוססים על דיסאינפורמציה, על שקרים. ובניגוד לתחזית שלהם, לא היה פה שום מהפך, אלא מהפח אל הפחת. העם בחר שוב במי שהשלטון שלו מבוסס על להפחיד את העם. בגזען שביום הבחירות אמר לתקשורת: 'הערבים נוהרים בכמויות עצומות לקלפי'. מה הייתם אומרים אם בגרמניה בבחירות היו אומרים 'היהודים כמו עכברים הולכים לקלפי'?".

בהמשך דבריו הבהיר גפן את עמדתו לגבי מי שהחליטו להצביע שוב עבור ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "לצערי היום כל אלו ששלשלו ביבי לקלפי, תעשו לי טובה: אל תבכו כשהילדים שלכם ימותו במבצע המטופש הבא, שאולי יקראו לו 'תות עשן'. אתם בחרתם במנהיג שמבטיח לכם מוות, לא חיים, פחד ולא תקווה. אבל למרות הייאוש, אסור לנו לוותר. גם כמעטים אנחנו חייבים למחות נגד שלטון הפחד ולהתאחד למען האהבה ולמען השלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully