וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "היורשת של קייט אפטון" בהופעת בכורה ב"רוקדים עם כוכבים"

22.3.2015 / 12:59

שרלוט מקינון, שהפכה מוכרת בעקבות הפרסומת הפרובוקטיבית בכיכובה למסעדת המבורגרים בסופרבול האחרון, מנסה את מזלה בריאליטי הריקודים. גם שם, כמה מפתיע, מתעסקים בעיקר בקימורים שלה

4WTA_8waxTo

עד חודש ינואר האחרון הייתה שרלוט מקיני מוכרת בעיקר לגולשי ערוצי הגברים ועוקביה ברשתות החברתיות, אבל אז הגיע סופרבול 2015 והפך אותה לסיפור עצום, כל זאת על אף שהפרסומת בכיכובה נפסלה. מקיני, שכבר זכתה לכינוי "היורשת של קייט אפטון", מתהדרת אף היא בחזה טבעי גדול מהממוצע. את העניין הזה ניצלה רשת ההמבורגרים ".Carl's Jr" עד תום עם סרטון שמציג את מקיני בעירום חלקי, כאשר בכל פעם מכסים עצמים אחרים את מערומיה. קמפיין הפרסום כיוון מראש לפסילה לשידור בטלוויזיה, וניצל את הרעש הגדול כדי לקדם את הסרטון ביוטיוב, שם זכה ליותר מ-10.5 מיליון צפיות.

הפרסום הגדול הביא איתו הצעה למקיני להצטרף לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", אותה הגדירה כ"הזדמנות להוכיח לאמריקה שיש בי עוד מלבד חזה גדול". ריקוד הבכורה שלה נערך במהלך השבוע שעבר עם הרקדן קיו מוטסופה, וכבר במהלך ההכנות אליו נדרשו השניים למצוא פתרון יצירתי לשאלת ממדיה של מקיני.

הביצוע הסופי לריקוד ה"Jive" דווקא נראה מקצועי למדי ואף זכה למחמאות מצוות השופטים באולפן. עם זאת, נראה שחששה הגדול של מקיני להיות המודחת הראשונה עשוי להתממש. בשלב זה מדורגים מקיני ומוטסופה במקום האחרון המשותף (שוויון עם זוג נוסף) עם 22 נקודות. אם לא יתעלו בריקוד ה"צ'ה צ'ה" בתוכנית הבאה וישפרו את מיקומם, יכול להיות שאתם רואים לפניכם את הריקוד האחרון בהחלט שלהם..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully