וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחינועם ניני הותקפה בנתב"ג: "נטפל בך כמו בגפן"

22.3.2015 / 17:46

"חזרתי ארצה מאיטליה", כתבה ניני בפייסבוק, "קבלת פנים יפה חיכתה לי בשדה: 'הנה אחינועם ניני!', צעקו לי, 'עוכרת ישראל! נטפל בך כמו בגפן!". ניני מוסיפה לוואלה תרבות: "המדינה במקום מסוכן"

אחינועם ניני בעצרת מחאה על יוקר המחייה בבאר שבע, אוגוסט 2011. דרור עינב
"המדינה במקום מסוכן". אחינועם ניני/דרור עינב

לאחר שיהונתן גפן הותקף פיזית ומילולית בסוף השבוע, לפני זמן קצר גם הזמרת והיוצרת אחינועם ניני הותקפה מילולית לדבריה. "חזרתי ארצה אחרי כמה ימים באיטליה", כתבה ניני בעמוד הפייסבוק שלה היום (ראשון), "קבלת פנים יפה חיכתה לי בשדה: 'הנה אחינועם ניני!', צעקו לי, 'עוכרת ישראל! נטפל בך כמו בגפן!'. נחמד אה? ברוכים הבאים לסיוט אליו התעוררנו". גפן, כאמור, הותקף ביום שישי בשעות אחר הצהריים בביתו שבמושב בית יצחק, ליד נתניה, בידי אלמוני. החשוד בתקיפת גפן השליך לעברו ביצה וצעק 'בוגד'.

"התחושות הן קשות", אומרת ניני לוואלה תרבות. "תחושות שכל השדים יצאו מהבקבוקים, ככה אני מרגישה, שאין מעצורים, שהכל מותר. זה היה פשוט תכתיב מלמעלה. זאת אומרת, אם לראש הממשלה הכל מותר, אז למה שלכל אחד אחר לא יהיה הכל מותר? הוא ראש ממשלה, לא? וזה מה שקרה במקרה של יהונתן. זה מקרה מזעזע. אני מרגישה שאנחנו במקום מסוכן. המדינה במקום מסוכן, אם מישהו לא יעשה מעשה. וכרגע הבנאדם הזה יכול להיות רק ראש הממשלה, מאחר והוא די אחראי להתדרדרות הזאת הוא חייב לעצור אותה. הוא חיי לתת גינוי חריף נגד התנהגות שכזאת. יופי, הוא ניצח, נהדר. עכשיו הוא צריך לתת דוגמה להתנהגות הגונה. אני ממש מקווה שהוא יעשה את זה. רק לפני כמה ימים היה לנו את הסיפור הזה עם אסף אבידן, עם כל הדברים שהוא אמר. שמענו את התגובה של הצל, שאמר תזהר כשאתה מגיע לארץ, אנחנו מחכים לך. מה ההבדל? זה אותו דבר. וזה אמן אומר לאמן. האווירה שבה מרגישים שאפשר להגיד כל דבר, אפשר להתבהם, להיות אלים מילולית ולהיות אלים פיזית. זה פשוט מטורף! וזה עבודה של שנים על גביי שנים, זה חלחל וחלחל, לאט לאט, ועכשיו זה פשוט מתפרץ. זה מזעזע בעיני".

מוקדם יותר היום התייחסה ניני בעמוד הפייסבוק שלה לגפן. היא הזכירה את הדברים הביקורתיים שאמר גפן לאחר הבחירות, בהופעה בזאפה בתל אביב. "הדבר הכי טוב שיצא מתוצאות הבחירות המחרידות שעברנו", כתבה ניני.

"זה הקצנת עמדות ברורה שתוציא את כולם מהחורים: גם את הקיצוניים המטורפים, שיכורים מניצחון, שיראו פרצופם המכוער יותר ויותר, וגם את כל אנשים הטובים ששתקו עד עכשיו, כמו גפן. הלוואי שיותר אומנים ואנשי רוח ישמיעו קול ברור, מה שחבל שלא עשו עד עכשיו, אך אף פעם לא מאוחר. אני מצטערת מאד על מה שקרה לגפן שהוא איש מדהים, ושולחת לו מעל עמוד זה את אהבתי. אך שמחה מאד לקרוא את הדברים שאמר אחרי הבחירות, מילים כדורבנות!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully