וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקל קל: מיכאל כהן וקרן דוניץ מביאים את הביט

22.3.2015 / 17:48

השילוב בין כהן ביטס, אחד המפיקים המוזיקליים עם הסאונד הכי רענן וייחודי ששמענו מזה שנים, והזמרת והמוזיקאית קרן דאן, ככל הנראה הוונדר וומן של האינדי הישראלי, יוצר אי פי של כיף

מערכת וואלה!

שלום לכם שועלי תרבות!

שבוע חדש בפתח ותסלחו לי שאני לא רוצה לדבר על השלום, אני רוצה לדבר על מיכאל כהן ועל קרן דוניץ, ועל האי.פי המעולה "The Weight" שהם הוציאו ממש עכשיו. לפני שנגמור בשיר מזמור על השירים הנהדרים כאן, בואו נסגור את הפינה לגבי העוסקים הדבר: כהן ביטס וקרן דאן, שזה אותם האנשים ממקודם רק עם שמות משודרגים.

אם השם מיכאל כהן מצלצל לכם מוכר אתם לא הוזים, כנראה. כהן החל את דרכו המוזיקלית בהרכב ההיפ-הופ המקומי כהן@מושון, ומאז הספיק להוציא מיקסטייפ פה, אלבום שם, ובעיקר למצב את עצמו בתור אחד המפיקים המוזיקליים עם הסאונד הכי רענן וייחודי ששמענו מזה שנים. אלה היו החדשות הטובות. החדשות העוד יותר טובות הן שלצד כישורי ההפקה של כהן תוכלו למצוא פה גם את קולה הערב של קרן דוניץ, ככל הנראה הוונדר וומן של האינדי הישראלי, מוזיקאית בזכות עצמה ומי ששרה עם בטרינג טריו ועם אל.בי.טי.

האלבומים של שני ההרכבים האחרונים, בדיוק כמו גם האי.פי הזה, יוצאים דרך הלייבל המקומי רו טייפס שממשיך לנפק ריליסים נהדרים שמושכים גם תשומת לב עולמית ומאיימים להפוך את ישראל למעצמת מקלדות, אם ירצה השם, והוא בטח רוצה. שימו לב, מדובר פה רק בשלושה שירים, אבל כל שיר מלמיליאן, וזה בדוק. את כל הכיף הזה כדאי ומומלץ להשיג באתר הבית של רו טייפס ומסיבת השקה חגיגית תתקיים ממש מחר במועדון הרדיו אי.פי.ג'י.בי בתל אביב. שתהיה האזנה נעימה.

"The Weight" של כהןביטס+קרןדאן, 20 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully