וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד בדיחות על שחורים: הפרק הגנוז של סיינפלד נחשף

24.3.2015 / 11:16

בראיון לרגל הסדרה החדשה שכתב "קימי שמידט", חושף לארי צ'ארלס, אחד מכותבי "סיינפלד", את הפרק שראשי NBC סירבו לאשר בגלל שחצה את גבולות הפוליטקלי קורקט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה הייתי חייב להגיד סלט?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לארי דיוויד וג'רי סיינפלד יצרו לפני 17 שנה את מה שהוא ככל הנראה חלומו של כל קומיקאי: סדרה שעוסקת בכל הדברים הקטנים שמפריעים בחיים, בלי הפרעה של הרשת או הצנזורים שלה. ובכן, כדאי לעדכן את זה לכמעט בלי הפרעה. הניו יורק פוסט מדווח היום (שלישי) כי אחד הפרקים של הסדרה נגע בטאבו שגרם לבמאי טום צ'רונס והכוכבת ג'וליה לואי דרייפוס, להחליט לגנוז אותו.

במסגרת הפרק שנקרא "האקדח" (The Gun) ונכתב על ידי התסריטאי לארי צ'ארלס (כיום אחד מהכותבים של "קימי שמידט"), מסתבך ג'ורג' בגלל שהעיד בקול רם כי מעולם לא ראה אדם שחור מזמין סלט. צ'ארלס הסביר כי אותה בדיחה בדיוק היתה עוברת בלי שום בעיה בסדרות כמו "רוק 30" ו"קימי שמידט" בזכות העובדה שכיכבו בהן גם דמויות שחורות. סיינפלד "הלבנה" הייתה בעמדה בעייתית בנושא הזה.

זוהי לא הפעם היחידה שבה פרק של סיינפלד הושלך לפח. בספרו של דניס ביורקלנד "Seinfeld Reference: The Complete Encyclopedia", שפורסם ב-2010, הוזכרו שני פרקים נוספים שלא צלחו את מבחן אישור הרשת. הראשון עסק בתביעה שניהל קריימר נגד פאב בגלל ערב נשים שנערך במקום. במקרה אחר נפסל פרק שבו הצליח קריימר להכניס שרקן אל תוך מעבדה רפואית. עוד סיטואציה שאותה לא זכו מעריצי הסדרה לראות היא פרק שבמהלכו פול מקרטני מסתתר בדירתו של ניומן ללא כל סיבה נראית לעין. נו מילא, תמיד יהיה לנו הסופ נאצי.

  • עוד באותו נושא:
  • סיינפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully