וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסרת פחד: "ילדת הגומי" שהדהימה את צרפת בשידור חי

24.3.2015 / 14:06

אמילי מוסקלנקו בת ה-8 מרומניה סובלת ממום נדיר שהופך את גופה לגמיש במיוחד. על אף תחזיות הרופאים שתהיה נכה, הפכה מוסקלנקו את הקושי ליתרון וסיפקה הופעה בלתי נשכחת באודישנים של התוכנית "הכוכב הבא"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כואב לנו רק מלהסתכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש ביצועים שצריך לראות כמה פעמים כדי להאמין שהם באמת התרחשו. זה קרה לנו כשצפינו בהופעה המדהימה של אמילי מוסקלנקו בתוכנית הריאליטי הצרפתית "The Next Star" (אין קשר למותג הישראלי). מוסקלנקו בת ה-8 אמנם נראית שברירית ועדינה, אבל הופעת הלוליינות שסיפקה על העמודים שהוצבו על הבמה לא הייתה מביישת גם ספורטאים אולימפיים חסונים במיוחד.

מוסקלנקו נולדה באוקראינה ובילדותה סבלה ממום נדיר שהפך את גופה לגמיש במיוחד. הרופאים ניבאו כי המחלה תהפוך את אמילי לנכה, אבל אמה שמה לעצמה למטרה להפוך את החיסרון ליתרון. מגיל צעיר מתאמנת מוסקלנקו בהתעמלות ומנצלת את יכולותיה כדי להתחזק ולבדר את הקהל. אולי בעתיד עוד נראה אותה עומדת על הפודיום ומחזיקה מדליית זהב.

שופטי התוכנית שצפו בתדהמה מהולה בהיסטריה בביצועים של מוסקלנקו, חלקם בוצעו בגובה רב ועם מעט מאד מקום לטעות, התלהבו מכל רגע. עם זאת נראה שהכי הרבה רווח להם לדעת שהילדה הגיעה חזרה לקרקע בריאה ושלמה. מיד כשזה קרה הם הודיעו לאקרובטית הצעירה שהם שולחים אותה ישירות לגמר התוכנית, מבלי לעבור את השלבים שבדרך. מוסקלנקו סיפרה שתתקשה מאוד לצאת שוב ממדינתה ולחזור לצרפת, כך שיכול להיות שהביצוע הזה יהיה גם האחרון שלה בתוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully