וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאה דורש, נאה מקיים: האלבום החדש של קנדריק לאמאר עשוי להיות אלבום השנה

24.3.2015 / 16:11

עם אלבומו השלישי קנדריק לאמאר מוכיח שהוא כאן כדי להישאר. שימו עין ואוזן על האלבום ששובר את המשחק וממצב את לאמאר בתור הדבר הכי אמיתי שקורה היום בהיפ-הופ. צפו בהמלצה היומית, פרפרית לא מסורסרת

מערכת וואלה!

שלום לכם שועלי תרבות!

היום יום שלישי ופינת התרבות ממשיכה בכל הכוח עם האלבום השלישי והחדש של קנדריק לאמאר. מדובר בחדשות טובות לחובבי מוזיקה בכלל ואוהבי היפ-הופ בפרט, מכיוון שהאלבום הזה פשוט מעולה ואפשר להיות סמוכים ובטוחים שהוא הולך לככב בכל סיכום שנה שמכבד את עצמו.

באלבום שנקרא "To Pimp a Butterfly", לאמאר ממשיך למצב את עצמו בתור אחד הכוחות הכי חדשניים, מקוריים, מורכבים ומשפיעים בהיפ-הופ העולמי ובשביל לצלול אליו באמת מומלץ לכם להקדיש לו הרבה יותר מהאזנה אחת או שתיים.

את האלבום הזה לאמאר מגיש בראש ובראשונה לקהילה האפרו-אמריקאית בכל העולם והוא כולל אינספור ציטוטים, איזכורים והתכתבויות עם התרבות העשירה ומלאת הרבדים של שחורים בארה"ב. מלבד זאת, כמובן שיש גם שירים מרימים שהופכים ללהיטי ענק ברגעים אלו ממש, ותסמכו עליי שאתם רוצים להיות שם כשלאמאר ישתלט על העולם. אף פעם לא מאוחר מידי להתחיל להאזין למוזיקה טובה, אז שתהיה האזנה נעימה!

קנדריק לאמאר, To Pimp a Butterfly,
30 שקלים, אייטיונז



עפים על הפרפר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully