וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לשמועות: עונה 5 של "משחקי הכס" לא תקלקל את הספרים

25.3.2015 / 9:25

יוצרי הסדרה הבהירו בראיון לאתר Mashable כי השמועות בדבר ספוילרים לספר השישי היו מוקדמות מדי. "עדיין לא חצינו את הכתוב בספרים", הם מסבירים, "בשלב זה כולם מוגנים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר להירגע/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה החדשה של סדרת הפנטזיה האפית מבית HBO הולכת ומתקרבת ואיתה גם השאלות הגדולות בכל הקשור להמשך דרכה. אתמול (שלישי) נפוצה בכמה מהאתרים החשובים ברשת ידיעה ולפיה קוראי הספרים יעמדו בפני בחירה קשה. על פי הדיווח, מאחר והספר השישי מתעכב ולא ברור מתי ייצא, ומאחר ויוצרי הסדרה יודעים מה אמור להתרחש בו, תכלול העונה החמישית כמה וכמה ספוילרים מרכזיים לספרים שעדיין לא יצאו לאור. כעת מתברר שהפאניקה היתה מוקדמת מעט.

בראיון עם אתר Mashable הבהירו יוצרי הסדרה, דיוויד בניוף ודי. בי וייס כי אין בכוונתם לחשוף דבר מעלילת "רוחות החורף" ו"חלום של אביב", שני הספרים הנותרים בסאגה מאת ג'ורג' מרטין. "עדיין לא חצינו את הכתוב בספרים", מבהיר בניוף, "כשאני חושב על הסצנה הראשונה של העונה והסצנה האחרונה, שתיהן הופיעו במלואן בספרים שפורסמו עד עתה, כך שבשלב זה כולם מוגנים".

בנוסף ניפצו השניים תיאוריה נוספת לגבי העונה החדשה, שהתפתחה בעקבות הפוסטרים הרשמיים שהופצו לרשת בשבועות האחרונים. באחד מהם נראה טיריון כשהוא מביט אל השמיים ומעליו צל של דרקון גדול. חלק מהמעריצים פירשו את הפוסטר כרמז לכך שדרכיהם של טיריון ודאינריז עשויות להצטלב במהלך העונה, דבר שלא קרה עדיין בספרים. לדברי וייס ובניוף המסקנה הזאת רחוקה מלהיות נכונה, לפחות כרגע.

ומה באשר להתקדמות הספרים? נדמה שהשאלה הנצחית הזאת מקבלת פעם אחר פעם את אותה התשובה. "הגעתי לנקודה שבה אני כבר לא דואג מכך שהתוכנית תאפיל על הספרים", אמר מרטין, "אני פשוט קם בכל בוקר וכותב את הסצנה הבאה, ואז את הפרק הבא וזה שבא אחריו ... ישנם ימים טובים שבהם אני כותב הרבה דפים וישנם רעים, שבהם אני מסתכל על מה שכתבתי בשבוע שעבר וחושב שהכל זבל. אז אני קורע את הכל ומתחיל לשכתב. אין בזה שום דבר חדש, כך אני כותב מאז שהתחלתי את כל הסיפור ב-1991, והתהליך הזה ייצר ספרים שנראה שאנשים מחבבים".

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully