וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 39: הסודות המטונפים של צ'רלי שין נחשפים בספר חדש

26.3.2015 / 1:00

ג'ון קרייר ששיתף פעולה עם שין במשך 8 עונות מספר על החוויות מאחורי הקלעים, הפרטנר של קים קרדשיאן לקלטת הסקס מחפש קריירה חדשה, והאישה שתלמד אתכם על אובססיה לטלוויזיה. חדשות הטראש של השבוע

מה קורה כשמסעדן ישראלי גס רוח חובר לכוכב קלטת הסקס של קים קרדשיאן

"עולמות מתנגשים" הוא הז'אנר הטלוויזיוני החביב על המדור: לוקחים מטורלל מריאליטי אחד ומצוותים אותו למשוגע מתוכנית אחרת ביצירת מגה-זורד ענקי של טראש. ואם נחזיק אצבעות חזק, זה יתגשם. הראפר ריי ג'יי, המוכר יותר בתור "ההוא מקלטת הסקס של קים קרדשיאן", מנסה למכור ריאליטי בישול חדש, בכיכובם של איימי בוזגלו ובעלה הישראלי לשעבר סמי - המוכרים יותר בתור "אלה שגידפו לקוחות במסעדה שלהם והצליחו להתיש אפילו את גורדון רמזי". כזכור, הפעם הקודמת בה שמענו על בני הזוג בוזגלו היתה כאשר תועדו מאיימים על לקוח בסכין, לכן היינו ממליצים לריי ג'יי לשקול מחדש את תוכנית הבישול ואולי ללכת על תוכנית בסגנון סדנת טיפול בכעסים.

משפחת בוזגלו. אינסטגרם, צילום מסך
לא כדאי לעצבן אותם. משפחת בוזגלו/צילום מסך, אינסטגרם

סודות מחיי נישואין: אווה מנדז מסבירה מה לא ללבוש

לאווה מנדז יש הכל. וב"הכל" הכוונה כמובן לריאן גוסלינג, כי באמת, מה עוד אפשר לבקש. השבוע היא חלקה סודות מחיי הנישואין והמליצה לנשים להימנע ממכנסי טרנינג, שהן, לטענתה המלומדת, "הגורם מספר אחד לגירושין באמריקה". מיליוני נשים ברחבי העולם זעמו על ההצהרה ויצאו להגנתו של הפוטר, כי לא אשתו של ריאן גוסלינג וגם לא אף אחת אחרת תחליט בשבילן מה ללבוש. מנדז התנצלה במהרה על הטעות באמצעות תמונת אינסטגרם של טרנינג מהוה, בתוספת הכתובית "זה היה בצחוק. כולם יודעים שקרוקס כתומות הן הגורם מספר אחת לגירושין". להגנתן של הקרוקס הכתומות אף אחת לא יצאה.

הטרנינג של אווה מנדז. אינסטגרם, צילום מסך
עדיף גירושין משיימינג/צילום מסך, אינסטגרם

מסעיר את הוואי: האם הנשיא רכש את הבית של "מגנום, בלש פרטי"?

הוואי סוערת, והפעם זה לא בגלל צונאמי! אחד הבתים המדוברים במדינה, שהתפרסם בסדרת האייטיז "מגנום, בלש פרטי", נמכר השבוע, ושמועות מלחשות שלדייר אטרקטיבי במיוחד. לא, טום סלק לא מתכנן קאמבק, אלא תושבי השכונה משוכנעים שברק אובמה רכש את האחוזה לטובת החיים שאחרי הנשיאות. "זה נפלא!", מסר אחד השכנים לרשת החדשות המקומית KHON, "הכלב שלי כבר לא יכול לחכות לשחק עם בו (הכלב הנשיאותי)". תוכנית התחקירים של הערוץ גילתה כי לרכישת הבית מקושרים שמות כמו סת' מדורסקי, עורך דין ותורם של הנשיא, ומרטי נסביט, חבר וותיק ושותפו של אובמה למשחקי גולף. למרות העבודה המרשימה של צוות התחקירים ולמורת רוחם של השכנים, הנשיא כנראה לא יעבור לגור שם בקרוב: כתב CBS בבית הלבן צייץ כי בתדרוך לעיתונאים נמסר כי אובמה לא קשור לרכישה המתוקשרת.

אובמה: "ניתן להבין את הספקנות הישראלית כלפי איראן". אתר רשמי
השקר הזה הוא ככה גדול/אתר רשמי

לא יכולה בלי: האישה הזו לא פספסה אף פרק מ"שכנים שכנים"

הסבוניה האוסטרלית "שכנים שכנים" נחלה בארץ כישלון חרוץ לטובת "קרוב רחוק", אבל בשאר העולם יש אנשים שהקדישו לה את חייהם, ועם חגיגות 30 השנים לעלייתה הם מוכנים להיחשף. כזו היא קרי סטרג'ן מאנגליה, שסיפרה ל"מירור" הבריטי כי התמכרה לסדרה כשהיתה תלמידת בית ספר, וכיום היא צופה בה מדי יום עם בעלה, שהתמכר אף הוא: "אנחנו חוזרים הביתה, שותים תה וצופים ב'שכנים שכנים'". סטרג'ן בת ה-42 לא הפסידה אף לא אחד משבעת אלפי פרקי הסדרה. מדובר בלמעלה מ- 3,500 שעות, שהם כ- 145 ימים מחייה שהוקדשו לדמויות העולצות מרחוב רמזי, והיא מעולם לא יצאה לחופשה מחשש שתפספס את ההתרחשויות. האם יכול להיות שבמהלך שלושים השנים הללו היא פספסה המצאות כמו ממיר מקליט או שידורים חוזרים? כך או כך, שם את ההתמכרויות של כולנו בפרופורציה.

שכנים שכנים. פייסבוק, צילום מסך
מה יגידו השכנים? קרי סטרג'ן/צילום מסך, פייסבוק

שתי נשים וצ'רלי: הספר החדש של כוכב "שני גברים וחצי"

"שני גברים וחצי" הסתיימה לה סוף סוף, ולאחר שהצליח לשרוד בה במשך 12 שנים — שמונה מתוכן לצד צ'רלי שין — ג'ון קרייר מתפנה ללקק את הפצעים. והוא עושה זאת, לטובת כולנו, באופן פומבי. קרייר איגד את זכרונותיו בספר חדש בשם So That Happened, בו הוא חושף צדדים נוספים מעולמו המופרע של שין. חלקים מהספר פורסמו השבוע ב"הוליווד ריפורטר", ובאופן מפתיע, מאירים את קרייר באור לא ממש מחמיא. אחד הסיפורים מביא את קרייר לבקש משין המלצות לזונה ("יש לנו טעם שונה, אז לא הלכתי עם ההמלצות שלו"), בסיפור אחר שין הראה לו תמונה של איבר מין נשי ("זו היתה וגינה יפה, אבל חשבתי לעצמי 'למה רק זה? למה לא שאר הבן אדם?'"). בקטע נוסף שפורסם מספר קרייר על אישה בשם סטפני, שיצאה עם שין לפני שהחלה לצאת איתו. סיבת הפרידה של שין ושלה? סירובה להכניס אישה נוספת אל חדר המיטות: "אז שתדע מראש", הזהיר שין את קרייר, שלא היה מוכן לקחת את הסיכון, חזר הביתה ונפרד מסטפני האומללה. כנראה שלבלות במחיצת צ'רלי שין לא מוציא מאנשים את המיטב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למד מהדוש הטוב ביותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

צרות של עשירים: דיוויד קופרפילד מרטיב

אמן האשליות דיוויד קופרפילד, שהקסם הכי מוצלח שלו היה להימחק לנו מהתודעה, חזר לכותרות בהקשר לא ממש קסום. דירת הפאר הניו-יורקית של קופרפילד כוללת גם בריכה, עליה גילו השבוע שאר דיירי הבניין לאחר שכשל בצנרת גרם לדליפה והצפה של הבניין כולו, ממש עד קומת המרתף. עורך דינו של קופרפילד מסר ל"ניו יורק פוסט" כי כל העתיקות ופריטי היוקרה בדירתו של הקוסם נותרו ללא פגע מהתקרית, וכי דיוויד מרגיש — באופן ההולם את מקצועו — כאילו הצליח "לחמוק מקליע". ומה לגבי השכנים? ובכן, אפשר להניח שאם הם מלכתחילה גרים בבניין שכולל דירות עם בריכה, הם יסתדרו.

דיוויד קופרפילד. Jeff Bottari, AP
לפחות העתיקות בסדר. דיוויד קופרפילד/AP, Jeff Bottari

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully